آفتاب

دولت کره‌جنوبی با ارسال بروشورهای تبلیغاتی علیه کره‌شمالی برخورد می‌کند

دولت کره‌جنوبی با ارسال بروشورهای تبلیغاتی علیه کره‌شمالی برخورد می‌کند

مقام‌های کره‌شمالی تهدید کردند که در صورت ادامه ارسال بروشورهای بالونی به منطقه مرز مشترک دو کره اقدام نظامی پیش‌بینی نشده‌ای انجام خواهند داد.

برخی فعالان کره‌جنوبی امروز- شنبه- بالون‌هایی حاوی پیام‌های سیاسی علیه رهبر کره‌شمالی و سیاست این کشور به منطقه مرز مشترک دو کره ارسال کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مقام‌های کره‌جنوبی اعلام کردند که با ارسال بروشورهای تبلیغاتی فعالان سیاسی این كشور که حاوی پیام‌هایی علیه رهبر و سیاست کره‌شمالی هستند، برخورد می‌کنند.

مقام‌های کره‌شمالی تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه ارسال بروشورهای تبلیغاتی به منطقه مرز مشترک دو کره، اقدام نظامی پیش‌بینی نشده‌ای انجام خواهند داد.

مقام‌های پیونگ‌یانگ گفتند که ارسال بروشورهای تبلیغاتی علیه کره‌شمالی باعث اخلال در انجام مذاکرات دو كره و افزایش تنش میان مقام‌های سیاسی میان سئول و پیونگ‌یانگ می‌شود.

صد‌ها شهروند شهر «پاجو» با قرار دادن خودروهای سنگین و تراکتور خود در جاده‌های این شهر، تلاش کردند تا از ارسال بالون‌ها جلوگیری کنند.

یکی از شهروندان پاجو گفت: «ارسال بروشورهای تبلیغاتی باعث شروع اقدام‌های نظامی در این منطقه می‌شود. امنیت برای ما در اولویت قرار دارد زیرا که جان و مال ما در گرو ادامه ثبات و آرامش در منطقه است.»

کد N554189

وبگردی