آفتاب

تیراندازی مرگبار در یک دبیرستانِ ایالت واشنگتن

تیراندازی مرگبار در یک دبیرستانِ ایالت واشنگتن

رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که دانش‌آموزی در یک دبیرستان در نواحی شمالی شهر سیاتل ایالت واشنگتن دست‌کم یک نفر را به ضرب گلوله کشته و چهار نفر دیگر را زخمی کرده است.

به گزارش سرویس حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنابر گزارش‌ها، مهاجم نوجوان که «جیلن فرایبرگ» نام دارد، خودکشی کرده است. این حادثه روز گذشته (جمعه ۲۴ اکتبر 2014) در دبیرستان «مریسویل-پیلچوک» رخ داد. گزارش‌های اولیه حاکیست که دست‌کم چهار نفر در این تیراندازی زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

ماموران پلیس محلی و پلیس فدرال (اف بی آی) به محل تیراندازی اعزام شدند. انگیزه مهاجم از این حمله هنوز مشخص نشده است. جلوگیری از آوردن اسلحه به داخل مدارس همواره یکی از نگرانی‌های امنیتی مهم پلیس و مسئولان مدارس در آمریکاست.

به گزارش بی‌بی‌سی، یکی از مرگبارترین حوادث تیراندازی در مدارس آمریکا حدود دو سال پیش در دسامبر 2012 میلادی در ایالت کانتیکت واقع در شمال شرق این کشور رخ داد که در آن، بیش از 20 کودک دبستانی در شهر «نیوتاون» قربانی تیراندازی جوانی 20 ساله شدند. مهاجم پس از کشتن کودکان و پنج بزرگسال دیگر، اقدام به خودکشی کرده بود.

انتهای پیام

کد N553784

وبگردی