آفتاب
فدراسیون فوتبال تجدید نظر کرد؛

نبي سرپرست تيم ملي فوتبال در اردوی آفريقاي‌جنوبي/ انتقادات کار خودش را کرد!

نبي سرپرست تيم ملي فوتبال در اردوی آفريقاي‌جنوبي/ انتقادات کار خودش را کرد!

تيم ملي فوتبال ايران پيش از حضور در جام ملت هاي آسيا، اردوی آماده سازی اش را در كشور آفريقاي جنوبي برگزار مي كند و قرار است در اين اردو مهدي محمد نبي نقش سرپرست تيم ملي را ايفا كند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اينكه هوشنگ مقدس به همراه مهدي خراطي، وظيفه سرپرستي تيم ملي فوتبال ايران را در اردوي 10 روزه پرتغال به عهده داشتند، انتقادات زيادي از فدراسيون فوتبال مطرح شد و عنوان کردند چرا سرپرست تيم ملي فوتبال بايد فردی باشد كه جزو كاركنان فدراسيون نيست. در اين بين حتی چند مصاحبه تند عليه هوشنگ مقدس انجام شد.

از اين رو طي تصميم جديد فدراسيون فوتبال قرار است در اردوي آفريقاي جنوبي همانند جام جهاني 2014 برزیل و قبل از آن مهدي محمد نبي وظيفه سرپرستي تيم ملي را عهده دار شود. به اين ترتيب در جام ملت هاي آسيا كه دي ماه در استراليا برگزار مي شود، دبيركل فدراسيون فوتبال در كسوت سرپرست در كنار تيم ملي فوتبال ايران حضور خواهد داشت.

اين اتفاق در حالی رخ مي دهد كه پيش از اين هوشنگ مقدس در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان كرده بود در اردوي آفريقا كنار تيم ملي خواهد بود. از سوي ديگر فدراسيون فوتبال قصد دارد تا آن زمان مديا آفيسر براي تيم ملي تعين كند تا رسانه ها به راحتي اخبار تيم ملي را در آفريقاي جنوبي پوشش دهند.

کد N553728

وبگردی