آفتاب
سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران:

بازی‌های تدارکاتی برای ما کلاس آموزشی است

بازی‌های تدارکاتی برای ما کلاس آموزشی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی بعد از پیروزی ایران مقابل تیم بوتافاگو برزیل در یک دیدار تدارکاتی، گفت: تمامی دیدارهای دوستانه برای ما حکم یک کلاس آموزشی را دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مارکو اکتاویو  درباره وضعیت بازیکنان در اردوی تدارکاتی برزیل اظهار کرد: برزیل همیشه کارخانه‌ای از استعدادهای فوتبال بوده است. اعتقاد دارم فراهم کردن کمپ در برزیل کلید اصلی است و باعث می‌شود تیم از نظر تکنیکی و تاکتیکی ارتقا پیدا کند. صبح و بعدازظهر در حال تمرین هستیم و هر دو روز یک بار مسابقه دوستانه داریم. امروز به مصاف تیم فلومینس می‌رویم و هفته آینده سه دیدار تدارکاتی دیگر برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره برگزاری دو دیدار دوستانه  تیم ملی ساحلی اظهار داشت: این مسابقات تدارکاتی برای ما مفید است و ما در هر دیدار دوستانه یک چیز جدید یاد می‌گیریم. اشتباهاتمان را آنالیز می‌کنیم و برای رفع اشکالات، دوباره و دوباره تمرین می‌کنیم. بازیکنان تیم ملی ساحلی ظرفیت بالایی دارند و در هفت دیدار دوستانه ای که در برزیل انجام می‌دهیم تمامی بازیکنان با روحیه مناسب روانه میدان می‌شوند.

سرمربی تیم ملی درباره شناخت از رقبای ایران در مسابقات جام بین قاره ای جهان، گفت: با تیم‌های پرتغال، مراکش و امارات هم گروه هستیم. تیم پرتغال همیشه در فوتبال ساحلی بوده و جدیدا دو بازیکن از برزیل به تیم ملی خود اضافه کرده است. مراکش از بازیکنان حرفه ای فوتسال خود در فوتبال ساحلی استفاده می‌کند و امارات همیشه برای ما یک رقیب سخت بوده است. همه رقبای ما در حال آماده سازی هستند تا به مقام قهرمانی برسند، اما فقط یک جام قهرمانی وجود دارد. ما سعی می‌کنیم بهترین نمایش را از خود نشان دهیم تا بتوانیم جزو تیم‌های برتر دنیا باشیم.

اوکتاویو در ادامه افزود: کمپ برزیل در واقع برای ما مثل یک کلاس دانشگاهی در فوتبال ساحلی است. باید باهوش باشیم و از این فرصت‌ها برای یادگیری و موفقیت هر چه بیشتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران در پایان گفت: با انتخاب محمد احمدزاده و پیمان حسینی در برترین‌های فوتبال ساحلی جهان افتخار بزرگی برای فدراسیون فوتبال ایران بدست آمده است.

کد N552525

وبگردی