آفتاب
آل‌هاشم در جمع خبرنگاران:

همه گروه‌های سیاسی آیت‌الله مهدوی كنی را قبول داشتند

همه گروه‌های سیاسی آیت‌الله مهدوی كنی را قبول داشتند

نخبه‌پروری آیت‌الله مهدوی ‌کنی از خصوصیات بارز این مرد بزرگوار بود و ایشان زمانی که تشخیص داد می‌تواند از جوانان متعهد و متدین استفاده کند، دانشگاه امام صادق(ع) را راه‌اندازی کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاكید كرد: آیت‌الله مهدوی كنی نقش پدر را برای انقلاب و کشور ایفا می‌کرد و همه گروه‌های سیاسی ایشان را قبول داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل‌هاشم صبح امروز پنجشنبه در حاشیه تشییع پیکر آیت‌الله مهدوی‌کنی و در جمع خبرنگاران در خصوص آ‎ن مرحوم گفت: نخبه‌پروری آیت‌الله مهدوی ‌کنی از خصوصیات بارز این مرد بزرگوار بود و ایشان زمانی که تشخیص داد می‌تواند از جوانان متعهد و متدین استفاده کند، دانشگاه امام صادق(ع) را راه‌اندازی کردند.

وی با بیان اینكه آیت‌الله مهدوی كنی همیشه پای انقلاب ایستادند، اظهار داشت: ایشان شاگردان زیادی را نیز تربیت و تحویل انقلاب دادند که ثمرات آن را در رده‌‌های مختلف نظام می‌بینیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاس ارتش با یادآوری اینكه آیت‌الله مهدوی كنی نقش پدر را برای انقلاب و کشور ایفا می‌کرد، تاكید كرد: همه گروه‌های سیاسی ایشان را قبول داشتند.

کد N552363

وبگردی