آفتاب

انتقاد امامی از فعالیت‌های وزارت ارشاد

انتقاد امامی از فعالیت‌های وزارت ارشاد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی نسبت به فعالیت ها و تلاش های صورت گرفته در وزارت ارشاد انتقاد کرد و فعالیت های انجام شده را فقط در عرصه های هنری دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عیسی امامی در تذکری شفاهی درجلسه علنی امروز مجلس ابتدا به وزیر تعاون ،‌کار و رفاه اجتماعی در خصوص نارضایتی روستاییان از هزینه های بالای بیمه ساختمانی تذکر داد.

وی در ادامه خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌ شما مسوولیت وزارت خانه ای را دارید که علاوه بر ماموریت فرهنگی وظایف ارشادی ، هنری و تبلیغی را نیز دارد و در دولتی کار می کنید که با شعار اعتدال سرکار است و نباید در آن افراط و تفریط صورت بگیرد.

نماینده مردم گرگان در مجلس خاطر نشان کرد : متاسفانه این روزها بیشتر مساعی و تلاش وزارتی شما صرفا هنری و آن هم به صورت کاملا افراطی است.

امامی افزود: جناب وزیر مستحضرید تهاجمات گسترده فرهنگی غرب در تحقق پروژه های براندازی نرم و نقش حضور جریانات شبه روشنفکری وسکولار در عرصه ای رسانه ای از یک سو و همچنین ترویج بی بند وباری و شیوع برخی مفاسد اخلاقی واجتماعی از سوی دیگر از جمله مخاطرات و نگرانی هایی است که همواره امنیت فرهنگی را تحت تاثیر قرار داده است.

این نماینده مجلس در پایان گفت: شایسته است با برنامه ریزی دقیق و راهبردهای اجرایی به مقوله و مولفه های فرهنگی مانند تقویت بنیان خانواده و تقویت ارزشهای دینی و معنوی اهتمام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام

کد N551475

وبگردی