آفتاب

بازدید وزیر دفاع از نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مجلس

بازدید وزیر دفاع از نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مجلس

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از 27 تا 30 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های خانه ملت‏، برپا است

سردار حسین دهقان، ‏وزیر دفاع کشورمان از نمایشگاه توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رزمندگان دیروز که برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی در مقابل نظام سلطه ایستادند و از استقلال و تمامیت ارضی و حاکمیت اسلامی حفاظت کردند و تمامی دشمنان را در دستیابی به اهداف شیطانی‌شان به یأس و ناامیدی کشاندند بعد از پایان جنگ با همان انگیزه الهی و مدیریت جهادی اقدام به ساختن ایران اسلامی در شأن نظام الهی کردند.

وزیر دفاع افزود: خداوند اجر هر دو جهاد را با شایستگی به آن‌ها عنایت فرماید و در تمام مراحل آن‌ها را موفق بدارد و چون آن‌ها تقوا و دانش را دستمایه کارشان کرده‌اند خداوند همه راه‌های موفقیت را برای آن‌ها خواهد گشود.

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از 27 تا 30 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های خانه ملت‏، برپا است.

کد N551448

وبگردی