آفتاب

برنامه‌های سالگرد شهادت تهرانی مقدم تشریح شد

برنامه‌های سالگرد شهادت تهرانی مقدم تشریح شد

برنامه‌های سومین سالگرد شهادت شهید حسن تهرانی مقدم و شهدای غدیر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، صبح امروز در نشست خبری مسئولان موسسه شهدای غدیر برنامه‌های سومین سالگرد شهادت حسن تهرانی مقدم تشریح شد.

در ابتدای این برنامه محمد تهرانی مقدم برادر شهید حسن تهرانی مقدم و رئیس موسسه شهدای غدیر، اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی شهید حسن تهرانی مقدم در قالب موسسه خیریه شهدای غدیر ادامه می‌یابد.

وی با بیان خاطراتی از شهید تهرانی مقدم، اظهار کرد:. این پارسای بی‌ادعا سیر و سلوک خود را از مسجد و هیأت آغاز کرد و راهش را با تمسک به اهل بیت (ع) ادامه داد.

در ادامه سیدرضا میرزاده رئیس بنیاد صبح غریب با بیان این‌که رسانه‌ها باید تبیین کنند که مقاومت برای تحقق صلح جهانی است نه جنگ‌افروزی‌، گفت: بنیاد صبح قریب از طریق راه‌های سالم و جذاب مثل برگزاری جشنواره یا مسابقات ورزشی یاد شهدا را گرامی بدارد و در مسیر تحقق مقاومت عمل کند. در همین راستا مسابقات فوتسال جام پارسای بی‌ادعا برگزار می‌شود و در اختتامیه این مسابقات محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی می‌کنند.

در ادامه هادی کرانی دبیر ستاد بزرگداشت شهدای غدیر، اظهار کرد: 12 برنامه برای بزرگداشت شهدای غدیر در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در مهمترین این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس، سرلشگر علی صفوی و ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما سخنرانی می‌کنند.

در پایان پیکانی رئیس مرکز حفظ و نشر اثار شهدای هوافضای سپاه، گفت: سایت پارسای بی‌ادعا روز جمعه با حضور محسن رضایی افتتاح می‌شود.

وی همچنین گفت: کتاب " خط مقدم" و "ستارگان راه روشن" در باره شهدای غدیر به نگارش درآمده و فیلم مستند خط مقدم نیز آماده پخش است. همچنین پژوهشگران برای ساخت در سریال شهید تهرانی مقدم در حال پژوهش هستند.

پیکانی در پایان افزود: هم‌اکنون جشنواره سی سال امتداد موشکی نیز در حال برگزاری است.

انتهای پیام

کد N551341

وبگردی