آفتاب

پیام تسلیت مسئولان استان البرز در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

پیام تسلیت مسئولان استان البرز در پی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار البرز درگذشت عالم مجاهد و پارسا آیت الله مهدوی کنی را به مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهوری و امت اسلامی تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار البرز در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا، آیت‌الله مهدوی‌کنی رضوان‌ الله‌ علیه با صدور پیامی مشترک، درگذشت« حضرت آیت‌الله مهدوی کنی» را به محضر مقام معظم رهبری، رئیس محترم جمهوری و امت اسلامی تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا در کرج، در متن این پیام آمده است:
خبر درگذشت عالم مجاهد و پارسا«حضرت آیت‌الله عظما حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی» ملت شریف ایران را داغدار کرد. این روحانی وارسته و عالم ربانی از مبارزان دوران قبل از انقلاب اسلامی بوده اند که در تمامی سنگرها از حوزه های علمیه، عضویت در شورای انقلاب و کمیته های انقلاب اسلامی تا تصدی وزارت کشور، از مجلس خبرگان تا عرصه های آموزشی رد پای مانایی در حافظه تاریخ سیاسی و فرهنگی این مرز و بوم نهاده اند.

اینجانبان ارتحال این عالم انقلابی را به محضر مقام معظم رهبری و آحاد ملت شریف ایران به ویژه بیت معزز و مکرم آیه ا... مهدوی کنی تسلیت عرض نموده و علو درجات آن فقید سعید را از درگاه احدیت مسئلت داریم.

کد N551303

وبگردی