آفتاب
دقایقی پیش:

سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم زنجان آغاز شد

سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم زنجان آغاز شد

دقایقی پیش سخنرانی حجت السلام و المسلمین حسن روحانی در جمع اقشار مختلف مردمی زنجان در ورزشگاه کارگران این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رییس جمهور برای انجام نهمین سفر استانی خود صبح امروز (دوشنبه) با استقبال استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و دیگر مقامات ارشد محلی استان زنجان وارد این استان شد.

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و خراسان رضوی سفر کرده اند.

رییس جمهوری را در این سفر حسین فریدون (دستیار ویژه رییس جمهوری)، محمد نهاوندیان (رییس دفتر رییس جمهوری)، محمد شریعتمداری (معاون اجرایی رییس جمهوری)، حسام الدین آشنا (مشاور فرهنگی رییس جمهوری) و جمعی از اعضای کابینه همراهی می کنند.

روحانی در این سفر که نهمین سفر کاروان تدبیر و امید به استانهای کشور است، علاوه بر دیدار عمومی با مردم استان زنجان، قرار است با اقشار مختلف از جمله ایثارگران، نخبگان، و برگزیدگان استان دیدار و گفت‌وگو کند و در نشست توسعه و سرمایه گذاری استان زنجان شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N551053

وبگردی