آفتاب
روز حادثه فرار رسید؛

کفاشیان و ضرغامی در دوئل واقعی/چه کسی به قلب‌فوتبال‌ شلیک‌ می‌کند؟

کفاشیان و ضرغامی در دوئل واقعی/چه کسی به قلب‌فوتبال‌ شلیک‌ می‌کند؟

دعوای فدراسیون فوتبال و تلویزیون حالا به نقطه حساسی رسیده و علی کفاشیان و زیر مجموعه‌اش قصد دارند مقابل این ناعدالتی بایستند و حق فوتبال را از صدا و سیما بگیرند

امروز بدون تردید سرنوشت‌سازترین روز فوتبال‌ایران در یک دهه اخیر است، روزی که مشخص خواهد شد زور فوتبال بیشتر است یا صدا و سیما، صدا و سیمایی که در سال‌های گذشته بدون رقیب بوده و حق فوتبال را نداده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داستان حق‌پخش مسابقات فوتبال ایران در سال‌های اخیر همواره مطرح بوده و به یکی از معضلات اصلی فوتبال ما تبدیل شده است. در این رابطه بحث زیاد است، اما اصل ماجرا این است که صدا و سیمای ایران دولتی است و به دلیل اینکه رقیب ندارد، حرف زور می‌زند و حق فوتبال را تمام و کمال پرداخت نکرده و اگر الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود همین دوزار هم در سال‌های اخیر از طرف تلویزیون به فوتبال پرداخت نمی‌شد.

دعوای فدراسیون‌فوتبال و تلویزیون حالا به نقطه حساسی رسیده و علی کفاشیان و زیر مجموعه‌اش قصد دارند مقابل این ناعدالتی بایستند و حق فوتبال را از صدا و سیما بگیرند. اگر منطقی به ماجرا نگاه کنیم باید بگوییم در این اتفاقات به فوتبال ظلم شده چراکه تلویزیون‌ایران به دلایلی که همه می‌دانند، حق فوتبال را تمام و کمال نمی‌دهد و اصرار دارد همچنان حرف، حرف خودش باشد و به همین دلیل است که فوتبال در این سال‌ها مظلوم واقع شده و نتوانسته حق واقعی‌اش را از تلویزیون بگیرد.

امروز اما روز دیگری برای فوتبال‌ایران است چرا کفاشیان و دیگر مدیران فوتبال ایران تصمیم گرفته‌اند جلوی این ناعدالتی بایستند و حق فوتبال را از صدا و سیما بگیرند و اجازه ندهند بیش از این به فوتبال ظلم شود. در این راستا اقدامات جدی و اولیه شروع شده و دیروز دوربین‌های صدا و سیما را به نشست‌های خبری پیش از بازی‌ها راه ندادند تا مدیران صدا و سیما متوجه شوند بحث کاملا جدی است و جنگ علنی شده است.

ما در گذشته هم شاهد این تهدیدها از سوی مدیران‌فدراسیون فوتبال بودیم، اما هرگز کسی نتوانست جلوی ورود دوربین‌ها به استادیوم‌ها را بگیرد و همیشه با یک تماس تلفنی از سوی مدیر بالادستی این مشکلات حل شد و به دست فراموشی سپرده شد، اما به نظر می‌رسد این بار قضیه کاملا جدی است و کفاشیان و زیر مجموعه‌اش قرار است جلوی ضرغامی و صدا و سیما بایستند و حق فوتبال را بگیرند.

گویا برای کفاشیان که همیشه همه چیز شوخی بوده، این بار قضیه کاملا جدی است، اما باید تا عصر منتظر بمانیم و ببینیم چه کسی برنده این دوئل خواهد شد، کفاشیان یا ضرغامی؟

کد N549331

وبگردی