آفتاب
باهنر با تسلیت درگذشت مهدوی کنی:

مهدوی کنی را می‌توان عضو هیات امنای انقلاب اسلامی دانست

مهدوی کنی را می‌توان عضو هیات امنای انقلاب اسلامی دانست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی گفت که می‌توان وی را عضو هیات امنای انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)؛ محمدرضا باهنر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار کرد: با کمال تاثر و تاسف خبر رحلت عالم وارسته و مجاهد بزرگ آیت‌الله مهدوی کنی توسط مقامات بیمارستان تایید شد و روح بلند ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

وی افزود: ایشان یاوری صدیق برای نظام و رهبری بود و خدماتی کم نظیر و بعضا بی‌نظیر به انقلاب و کشور در مقاطع مختلف داشت که بدون تردید خدمات این یار سفر کرده از اذهان ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.

باهنر ادامه داد: مدیریت مجلس خبرگان رهبری تاسیس و اداره‌ی دانشگاه بزرگ امام صادق (ع)، و مسئولیت جامعه روحانیت مبارز تنها بخشی از زحمات این فقیه عالیقدر بود و به حق می‌توان ایشان را عضو هیات امنای انقلاب اسلامی برشمرد.

نایب رئیس مجلس یادآور شد: مهدوی کنی تکیه‌گاهی استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب، امام و رهبری بود که قطعا از این به بعد نبود این بزرگوار بیش از پیش در میان آنها احساس خواهد شد.

وی در پایان گفت: این ثلمه را به ساحت اقدس ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض می‌نماییم و برای آن روح عالی علو درجات مسئلت می‌کنیم.

نمایندگان مجلس پس از تسلیت نایب رئیس مجلس فاتحه‌ای را برای مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی قرائت کردند.

انتهای پیام

کد N548892

وبگردی