آفتاب
کمالوند:

پخش فوتبال از تلویزیون رغبت مردم را به حضور در ورزشگاه‌ها کم کرده است

پخش فوتبال از تلویزیون رغبت مردم را به حضور در ورزشگاه‌ها کم کرده است

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه لئوناردو پیمنتا بازیکن سابق تراکتورسازی به گسترش فولاد می پیوندد گفت: پخش فوتبال از شبکه های تلویزیونی رغبت مردم را به حضور در ورزشگاه ها کم کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز که غروب دوشنبه در دفتر باشگاه صبا برگزار شد اظهار کرد: صبا  تیمی جوان و دونه است که سال های سال در لیگ برتر حضور داشته و این نشان می‌دهد صبا تیمی باثبات و قدرتمند است و کار دشواری برابر این تیم داریم.

وی گفت: شرایط گسترش فولاد در جدول مناسب نیست و باید تلاش کنیم به تدریج با جمع آوری امتیازات خود را در جدول بالا بکشیم و در بازی با صبا هم باید امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز ضمن تشکر از  مهدی تارتار سرمربی قبلی تیم به خاطر تمام تلاش هایش برای گسترش فولاد گفت: در نیم فصل بازیکنان جدید جذب می کنیم و اقداماتی در این زمینه انجام داده ایم و به زودی وضعیت نفراتی که قصد جذب آن ها را داریم مشخص می شود.

کمالوند بیان کرد: در بازی با صبا چند بازیکن مصدوم داریم که این بازیکنان شامل رسول پیر زاده، میثم نقی زاده و حمید جوکار هستند البته جوکار ممکن تحت شرایطی به بازی با صبا برسد.

وی در مورد انتقال لئوناردو پیمنا بازیکن برزیلی به گسترش فولاد تبریز عنوان کرد: این بازیکن در تیم تراکتورسازی ببازیکن تیم ما بود و می‌دانم که توانمند بودن این بازیکن در بخش هجومی می تواند کمک زیادی به گسترش بکند البته وی دیروز با مدیر عامل باشگاه صحبت کرد و پس از تست پزشکی ، به عضویت گسترش در می آید.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز تصریح کرد: نمی توانم آینده را پیش بینی کنم یا چیزی را تضمین کنم اما ظرفیت باقی ماندن در لیگ، در گسترش فولاد وجود دارد و ما برای موفقیت تمام تلاشمان را به کار می بندیم.

کمالوند درباره وضعیت استقبال تماشاگران از مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: حال حاضر تمام شبکه های تلویزیونی فوتبال پخش می کنند و میل تماشاگر برای حضور در ورزشگاه کاهش پیدا می کند اما یادم هست که در گذشته برنامه ورزش و مردم هفته ای یک بار فوتبال پخش می کرد و استادیوم ها لبریز از تماشاگر بود.
 

کد N548450

وبگردی