آفتاب
چهارشنبه برگزار می‌شود:

سمپوزیم نقش جاده ابریشم در تحولات فرهنگی و فکری ملت‌های منطقه

سمپوزیم نقش جاده ابریشم در تحولات فرهنگی و فکری ملت‌های منطقه

در این سمپوزیم نقش جاده ابریشم در تحولات فرهنگی و فکری ملت‌های منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و طی آن اندیشمندانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، ترکیه، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و آذربایجان و همچنین نمایندگان برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند یونسکو، ایکاس و ایچکاپ سخنرانی خواهند کرد.

مرکز آموزش و پژوهش‌های بین‌المللی وزارت امورخارجه با همکاری موسسه بین‌المللی مطالعات آسیای میانه (ایکاس) و مرکز میراث ناملموس آسیا و اقیانوسیه (ایچکاپ) سمپوزیم منطقه‌ای "ایران و جاده ابریشم، بستر تبادلات فرهنگی و ارزش‌های مشترک" را در روز چهارشنبه 30 مهر 1393 از ساعت 30/8 صبح در محل ساختمان مجامع بین‌المللی وزارت امورخارجه برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، در این سمپوزیم نقش جاده ابریشم در تحولات فرهنگی و فکری ملت‌های منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و طی آن اندیشمندانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، ترکیه، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان و آذربایجان و همچنین نمایندگان برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند یونسکو، ایکاس و ایچکاپ سخنرانی خواهند کرد. 

علاقه‌مندان جهت شرکت در این سمپوزیم می‌بایست از طریق پست الکترونیک به آدرس dabirkhaneh@outlook نسبت به انجام ثبت نام، اقدام نمایند. حضور در سمپوزیوم بدون انجام ثبت نام و اخذ تاییدیه مربوطه مقدور نخواهد بود.

کد N548428

وبگردی