آفتاب

دانشگاه یزد میزبان اولین همایش ملی «روش تحقیق در معماری»

دانشگاه یزد میزبان اولین همایش ملی «روش تحقیق در معماری»

نخستین همایش ملی «روش تحقیق در معماری» با هدف ارتقای جایگاه روش تحقیق در شهرسازی و معماری در دانشگاه یزد برگزار می‎‎شود.

به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، منطقه یزد، "مجتبی شریف نژاد" دبیر اجرایی این همایش تصریح کرد: این همایش ملی برای اولین بار با همکاری دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد در روزهای 29 و 30 مهرماه سال جاری در محل سالن شهید منتظر قائم این دانشگاه برگزار می‏‏شود.

وی افزود: آسیب‏‏‌شناسی و ارتقای کیفی روش‎‎های پژوهش در شهرسازی و معماری، کاربرد روش‎‎ها و فنون پژوهش، نقش، جایگاه و کارکرد پژوهش در شهرسازی و معماری در حوزه دانشگاهی و حرفه‎‎ای و آموزش روش تحقیق از محورهای این همایش است.

شریف‌‏‏نژاد خاطرنشان کرد: در چارچوب برنامه‏‏‌های این همایش، کارگاه "چگونه یک مقاله بنویسیم" در روز 29 مهر، کارگاه "روش تحقیق" در روز 30 مهرماه و تورهای بازدید از اماکن تاریخی یزد در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با هدف معرفی منابع علمی معتبر در زمینه روش تحقیق به طور عام و روش تحقیق در شهرسازی و معماری، برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع روش تحقیق از آثار نویسندگان داخل و خارج از کشور در دانشگاه یزد نیز از برنامه‌های جانبی این همایش است.

به گفته دبیر نخستین همایش ملی روش تحقیق در معماری، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس " www.iscconferences.ir/505 " مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N547791

وبگردی