آفتاب

نصیری: به دنبال دومین طلای پاراآسیایی هستم

نصیری: به دنبال دومین طلای پاراآسیایی هستم

قهرمان بازی‌های پارا آسیایی اینچئون پس از کسب مدال طلا گفت: برای کسب مدال طلای 1500 متر طی یک سال گذشته تمرین‌های سنگینی را پشت سر گذاشته بودم.

پیمان نصیری در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از سطح رقابت‌های بازی‌های پارا آسیایی اینچئون در رشته دوومیدانی اظهار کرد: طی تمرین‌هایی که در یک سال گذشته داشتم، علاوه بر کسب مدال طلا، توانستم رکورد آسیا را به اندازه 2 ثانیه بهبود ببخشم.

قهرمان بازی‌های پارالمپیک لندن افزود: با وجود اینکه مسابقه‌ها سنگین بود اما چون سطح خود را بالاتر از آسیا می‌دانم تصور می‌کنم حریف چندان سختی در ماده 1500 متر نداشتم و به راحتی توانستم حریفان خود را در این ماده شکست دهم. البته اگر شناختی نسبت به حریف ژاپنی خود در این مسابقه‌ها داشتم رکورد بهتری را جابه‌جا می‌کردم اما به دلیل اینکه از این حریف عقب نیفتم، سعی کردم با احتیاط بیشتری بدوم تا طلا را به راحتی واگذار نکنم.

نصیری در رابطه با وضعیت جسمانی خود برای حضور در این بازی‌ها گفت: از آنجا که پیش از حضور در این مسابقه‌ها تمرین‌های زیادی را به مدت یک سال در ارتفاعات سرچشمه کرمان داشتم، سردی هوای اینچئون تاثیر زیادی در عملکرد من نداشت و توانستم به خوبی و بدون هیچ مشکلی دوی 1500 متر را بدوم و به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنم.

وی همچنین در رابطه با رقابت آینده خود در دوی 400 متر که در روز چهارشنبه به میدان خواهد رفت، گفت: در 1500 متر به خاطر تمرین‌های خوبی که داشتم وضعیتم بهتر از 400 متر بود اما در این ماده نیز تمرین‌های زیادی را انجام دادم و تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا در این ماده نیز به مدال طلا دست پیدا کنم.

نصیری در پایان گفت: با توجه به شناختی که نسبت به حریفانم در دوی 400 متر دارم، اگر مشکل خاصی از نظر بدنی برایم پیش نیاید، به احتمال زیاد طلای ماده 1500 متر را تکرار خواهم کرد.

انتهای پیام

کد N547613

وبگردی