آفتاب

الشرق الاوسط: نصرالله فرستاده سازمان ملل را به حضور نپذیرفت

الشرق الاوسط: نصرالله فرستاده سازمان ملل را به حضور نپذیرفت

تسنیم نوشت:

روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط به نقل از منابع ۸ مارس نوشت که دبیرکل حزب الله لبنان دیدار با فرستاده سازمان ملل در این کشور را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الشرق الاوسط به نقل از برخی منابع 8 مارس اعلام کرد که استفان دی مستورا فرستاده ویژه سازمان ملل خواستار دیدار با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شد، اما حزب الله آمادگی خود را برای این دیدار اعلام نکرد و هیچ آمادگی نیز برای دیدارهای مشابه نخواهد داشت.
این حزب اعلام کرد که ارشد ترین فرد حزب الله که دی مستورا می تواند با وی دیدار کند، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله است.
این منابع اعلام کردند که صرف تلاقی دیدگاه‌های بین المللی با حزب الله لبنان در مورد بحران سوریه در حالی که این حزب از سه سال پیش اعلام کرده بود که بحران سوریه تنها با راهکار سیاسی قابل حل است، پیروزی برای این حزب و محور مقاومت در منطقه است و اعتراف طرف مقابل به شکست در سیاست های بین المللی خود را نشان می دهد.
این منابع هشدار دادند که غرب بویژه با اقدام اخیر خود به دنبال آن است که با دو عرصه سوریه و لبنان به صورت یک معرکه واحد رفتار کند، این موضوع است که خطرات مرحله آینده را برای لبنان بیشتر نشان می‌دهد.

4949

کد N547469

وبگردی