آفتاب
اخبار مصر/

درگیری های شدید دانشجویان و نیروهای امنیتی/کشته و زخمی شدن 10 نظامی در انفجار بمب

درگیری های شدید دانشجویان و نیروهای امنیتی/کشته و زخمی شدن 10 نظامی در انفجار بمب

منابع مصری از درگیری های شدید میان طرفداران اخوان المسلمین در برخی استانهای مصر و کشته و زخمی شدن 10نظامی بر اثر انفجار دو بمب خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الیوم السابع، منابع مصری از درگیری های شدید میان دانشجویان وابسته به اخوان المسلمین و نیروهای امنیتی در دانشگاه طنطا در استان الغربیه مصر خبر دادند.

این منابع اعلام کردند: دانشجویان اخوان شعارهایی علیه ارتش و پلیس سر دادند.

منابع مصری از جنگ و گریز میان نیروهای امنیتی و دانشجویان اخوان المسلمین در داخل دانشگاه پزشکی قصر العینی و بازداشت شماری از دانشجویان خبر دادند و افزودند: دانشجویان وابسته به اخوان المسلمین اقدام به پرتاب سنگ و بمب آتشزا کردند.

در دانشگاه المنیا در مصر نیز درگیری هایی میان دانشجویان اخوان المسلمین و نیروهای امنیتی گزارش شده است.این درگیری ها زمانی رخ داد که دانشجویان طرفدار اخوان المسلمین با برگزاری تظاهراتی خواستار آزادی دیگر دانشجویان دربند شدند و شعارهایی علیه نیروهای مسلح و پلیس سر دادند و پلیس از گاز اشک آور استفاده کرد.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در شمال سینا از کشته شدن پنج نظامی و زخمی شدن پنج نفر دیگر بر اثر انفجار در منطقه السبیل در غرب العریش بر اثر انفجار دو بمب خبر داد.

در الدقهلیه نیز درگیری هایی میان دانشجویان اخوان المسلمین و نیروهای امنیتی گزارش شده است.

کد N546755

وبگردی