آفتاب
در راستای تحقق بند چهارم سیاستهای کلی علم و فناوری

ایده‌پردازان و طراحان حوزه گردشگری و صنعت توریسم حمایت می‌شوند

ایده‌پردازان و طراحان حوزه گردشگری و صنعت توریسم حمایت می‌شوند

ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای تحقق بند چهارم سیاست‌های کلی علم و فناوری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و به منظور ترویج فرهنگ توریسم ایرانی و احیای فرهنگ ایرانی اسلامی در حوزه گردشگری با اعلام فراخوان، از ایده‌پردازان و طراحان حوزه گردشگری و صنعت توریسم حمایت مالی و معنوی به عمل می‌آورد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، توجه به جذب مناسب توریسم، اشتغالزایی، توجیه پذیری مناسب طرح و ایده ارائه شده و نوآورانه بودن آن از جمله شرایط در نظر گرفته شده برای تحت حمایت قرار گرفتن ایده پردازان و طراحان حوزه گردشگری محسوب می‌شود.

ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد به منظور توسعه بازار و صادرات آثار فرهنگی و هنری ایران، از برپاکنندگان حراجی‌های آثار فاخر ایران زمین در کشورهای مختلف دنیا حمایت کند.

حمایتهای این ستاد علاوه بر موارد یاد شده، سازندگان فیلم‌های مستند فناورانه و بهره گیرنده از فناوری‌های جدید را نیز شامل می‌شود.

علاقه‌مندان برای اعلام آمادگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 83532296 تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نشانی اینترنتی www.stdc.isti.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

کد N546374

وبگردی