آفتاب
تذکرات کتبی مجلسی ها به دولتی‌ها؛

علت فیلتر شدن سایت انتخاب/برخورد با تک خوانی زنان در مجامع عمومی

علت فیلتر شدن سایت انتخاب/برخورد با تک خوانی زنان در مجامع عمومی

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشوردر جلسه علنی مجلس توسط سبحانی نیا عضو هیات رئیسه قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اهم تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور به شرح زیر است:

**جعفری نماینده‌ بجنورد به رئیس جمهور: علت سیاست انقباضی دولت و وزارت علوم در مورد دانشگاه پیام نور و به وزیر بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی: عدم افزایش معنادار حقوق و مزایای سایر کادر درمانی نظیر پرستاران در کنار پزشکان

**موسوی لارگانی به رئیس جمهور: لزوم پرداخت خسارت به کشاورزان فلاورجان و به وزیر اقتصاد ، اجتناب سازمان امور مالیاتی از برخورد سلیقه‌ای با واحدهای تولیدی در دریافت مالیات بر ارزش افزوده و به وزیر ورزش: بررسی علت شکست‌های مفتضحانه تیم‌های پایه فوتبال کشورمان و به وزیر آموزش و پرورش بررسی علل وجود تبعیض در مدارس وجود دانش آموزان پولی وغیر پولی در یک مدرسه.

**کارخانه نماینده‌ همدان به رئیس جمهور: پیگیری و تلاش برای اثربخشی اقتصاد مقاومتی در اقتصاد ملی به ویژه در حوزه‌ی درآمدی نفت با توجه به کاهش قابل توجه این درآمدها.

**خضری نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر راه و شهرسازی :تخصیص اعتبارات برای ساخت بیمارستان‌های جدید پیرانشهر و تسریع در پرداخت دیه کامل دانش آموزان حادثه دیده شین آباد.

**مطهری نماینده تهران و شمیرانات به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: توضیح در مورد علت فیلتر شدن سایت خبری انتخاب

**حسینی نماینده قصرشیرین به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی: لزوم تامین پزشک و دارو در ساعات غیر اداری در مراکز درمانی شهرستانها.

**آقامحمدی نماینده‌ی خرم آباد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی : بررسی عملکرد ناصواب خبرگزاری ایرنا در امور مجلس.

**موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و سبحانی نیا نماینده سبزوار به وزیر نیرو : توضیح در مورد علت افزایش چندین برابری هزینه‌ی بازدید از چاههای کشاورزی در سطح کشور و لزوم تجدید نظر در این رابطه و به وزیر صنعت و معدن و تجارت: ضرورت برخورد با گرانی افسار گسیخته اقلام قضایی مورد نیاز مردم نظیر روغن نباتی و قند و شکر و گوشت قرمز و به وزیر امور خارجه : لزوم حفظ امنیت مرزهای شرقی کشور و برخورد و تذکر به مسئولین پاکستانی.

**طلا و آقاتهرانی نمایندگان تهران ، حاجی دلیگانی نماینده میمه ، نقوی حسینی نماینده ورامین ، میرکاظمی، طبیب زاده و کوثری نمایندگان تهران و ری و پژمانفر نماینده مشهد و کلات به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت برخورد با تک خوانی زنان در مجامع عمومی.

**پورمختار نماینده کبودرآهنگ ، جعفری ایمن آبادی، فلاحی باباجان، خجسته ، پیرموذن و حسینی صدر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: عدم نظارت مناسب بر عملکرد سازمان اوقاف و عدم جدیت درممانعت از تخلفات عدیده‌ای این سازمان.

انتهای پیام

کد N546282

وبگردی