آفتاب
نماینده محلات:

اعدام آیت‌الله نمر خشم انقلابی مسلمانان را برافروخته می‌کند

اعدام آیت‌الله نمر خشم انقلابی مسلمانان را برافروخته می‌کند

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: آنانی که منافع شخصی را بر منافع گروهی و ولایت ترجیح می‌دهند طرفداران اسلام آمریکایی‌اند، اسلام مرفهان بی‌درد، اسلام منادیان دروغین، اسلام زراندوزان مزدور و اسلام وهابیت سرسپرده و جاهل و اسلام یزیدی.

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: آنانی که منافع شخصی را بر منافع گروهی و ولایت ترجیح می‌دهند طرفداران اسلام آمریکایی‌اند، اسلام مرفهان بی‌درد، اسلام منادیان دروغین، اسلام زراندوزان مزدور و اسلام وهابیت سرسپرده و جاهل و اسلام یزیدی.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا سلیمی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس خاطرنشان کرد: کسانی که بر گرد کعبه آمریکا طواف می‌کنند و در عمل برده بی‌چون و چرای اوباما و همکاران او هستند علمداران اسلام آمریکایی‌اند.

وی گفن: آنان که پیاده نظام و جاده صاف‌کن اربابان خود بوده و ذوق‌زدگانی که با لبخند تلخ ارباب آب از دهانش سرازیر می‌شود چگونه می‌توانند از اسلام ناب سخن گویند؟ اسلام ناب همان اسلام حسین، اسلام خمینی و اسلام جهاد و مبارزه است، اسلام شیرمردان شجاعی که خون خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان عربستان سعودی، گفت: امروز عربستان سعودی بیش فعال شده اما وهابیان از خدا بی‌خبر بدانند اعدام آیت‌الله نمر علاوه بر آنکه غضب الهی را به دنبال دارد موجب برافروخته شدن خشم انقلابی مسلمانان می‌شود و آغاز دومینوی سقوط این رژیم مفلوک را به دنبال دارد.

نماینده محلات ادامه داد: اظهارات وزیر خارجه عربستان نشان داد رژیم سعودی قدرت درک شرایط منطقه را ندارد و به علت همین عدم فهم و درک است که کارنامه پر از جنایت و دخالت خود در امور سایر کشورها را از یاد برده است و چه خوب است این رژیم تروریست‌پرور حد خود را شناخته و سیاهه پر از ننگ خود در خیانت به اسلام را به یاد آورد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی نیازمند عمل است و نه شعار، بدون توجه به ظرفیت‌های داخلی نمی‌توان در این عرصه به هدف رسید و اقتصاد درون‌زا با سیل ویرانگر واردات سازگاری ندارد و افزایش 153 درصدی واردات خودرو، 317 درصدی فرش و موکت، 353 درصدی کلاه، 210 درصدی عصا، 116 درصدی اسباب‌بازی، 170 درصدی چرم، 148 درصدی مبل، 101 درصدی تریکو، 360 درصدی برنج، 160 درصدی فرش ما را به کجا خواهد برد.

وی افزود: این آمار نه مژده رونق را همراه خواهد داشت و نه می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری نقش‌آفرین باشد در حالیکه در کمتر خانه‌ای است که جوان بیکار نباشد، سیل بنیان‌افکن واردات علائم خوبی به ما نمی‌دهد.

وی ادامه داد: آمارسازی نمی‌تواند در میدان واقعیت کاهش نرخ بیکاری را به همراه داشته باشد و باید هر چه سریعتر به آن توجه کرد، به عنوان مثال در منطقه محلات و حوزه انتخابیه بنده بیش از سه هزار و 500 نفر تحصیلکرده و فارغ‌التحصیل دانشگاه بیکار وجود دارد و علیرغم ادعای رشد اشتغال حتی یک صدم این جمعیت انبوه نیز شغل مناسبی پیدا نکردند.

سلیمی در بخش پایانی صحبت‌های خود با انتقاد از برخی رفتارهای رسانه‌ای، گفت: در حوزه فرهنگ نفوذ برخی استحاله‌شدگان در مجاری تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی دغدغه‌زاست و اینان با زیرکی هر چه تمام‌تر به دنبال عادی‌سازی پاره‌ای از ناهنجاری‌ها بوده و با استفاده از امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال تحمیل سلیقه‌های وارداتی هستند و وزارت فرهنگ و ارشاد به یاد آورد که پسوند آن اسلامی است، همچنین از دولت می‌خواهم در هفته پژوهش به سهم پژوهش از تولید ناخالص ملی و بودجه‌های سنواتی توجه کند.

انتهای پیام

کد N546111

وبگردی