آفتاب

تجمع مقابل پارلمان مراکش در اعتراض به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

تجمع مقابل پارلمان مراکش در اعتراض به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

ده‌ها تن مقابل پارلمان مراکش تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کرده و از مسئولان این کشور خواستند عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را جرم بدانند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم، معترضان عکس‌هایی از مسجد الاقصی و همچنین عکس‌هایی از پرچم فلسطین در دست گرفته و شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی سر دادند.

آنها همچنین از پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها برای دفاع از مقدسات اسلامی در شهر قدس حمایت کرده و با سر دادن شعارهایی از مسئولان مراکشی خواستند تا هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را قطع کنند و پارلمان مراکش هرچه سریع‌تر قانونی برای جرم تلقی کردن عادی‌سازی روابط با این رژیم تصویب کند.

در همین راستا عزیز حناوی از اعضای گروه ملی کار به خاطر فلسطین در سخنان خود در این تجمع عنوان داشت: جامعه مراکش که حامی مساله فلسطین است عادی‌سازی روابط با اسرائیل را نمی‌پذیرد و به شدت آن را محکوم می‌کند.

وی افزود: عادی‌سازی روابط با اسرائیل تهدیدی علیه امنیت ملی مراکش به شمار می‌آید و راه مراکش در مقابل جنبش صهیونیسمی باز می‌شود که متوسل به راه‌های مختلفی برای نفوذ به فرهنگ ملت‌های کشورهای مغرب عربی می‌شود.

پیشتر برخی از فراکسیون‌های پارلمانی در مراکش همبستگی خود را با مردم فلسطین در جریان حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کردند.

انتهای پیام

کد N544818

وبگردی