آفتاب
رییس دادگستری استان تهران:

فقدان نیروی ناسالم در محیط کار بهتر از بودن اوست

فقدان نیروی ناسالم در محیط کار بهتر از بودن اوست

رییس کل دادگستری استان تهران بار دیگر کمبود شدید پرسنل قضایی و اداری را در دادگستری استان مورد تاکید قرار داد و افزود:‌ امروز در برخی از حوزه‌های قضایی استان این معضل در حد بحران تبلور یافته است که می طلبد به فوریت در خصوص حل آن تدبیر لازم اتخاذ شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین اسماعیلی در بازدید سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند قضات و کارمندان شریف این دادسرا طی سخنانی اظهار کرد: متاسفانه تراکم بیش از حد پرونده‌ها در ابعاد مختلف در دستگاه قضایی فشار سنگینی به همکاران اعم از قضات و کارمندان زحمتکش وارد آورده و اجرای عدالت را عملا با دشواری مواجه ساخته است.

وی ادامه داد: باید اذعان نمود که وجود این همه پرونده در عدلیه زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست. پرونده هایی که دستگاه قضایی در تشکیل آنها اساساً‌ نقشی ندارد و در این راستا مقوله بسیار مهم پیشگیری از وقوع جرم می تواند نقش تعیین کننده ای ایفا کند.

رییس کل دادگستری استان تهران برای چندمین بار رعایت نظم و انضباط و ارتقاء سلامت اداری و کارآمدی دستگاه قضایی را در سطح استان یادآور شد و افزود:‌ فقدان نیروی ناسالم در محیط کار بهتر از بودن اوست؛ چرا که این امر به صورت مستمر ایجاد نارضایتی می‌کند و بنای ما در دادگستری استان تهران برخورد با هر گونه تخلف و سالم سازی محیط کار در جهت اجرای هر چه بهتر عدالت است.

در جریان این بازدید رییس کل دادگستری استان تهران از قسمت‌های مختلف دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری بازدید کرد و از نزدیک با همکاران قضایی و اداری و همچنین تعدادی از مراجعین به گفت‌وگو پرداخت.

انتهای پیام

کد N544797

وبگردی