آفتاب
رییس سازمان بسیج عشایری خبر داد:

برگزاری همایش بین‌المللی عشایر اعراب، عراق و ایران در خوزستان

برگزاری همایش بین‌المللی عشایر اعراب، عراق و ایران در خوزستان

رییس سازمان بسیج عشایری از برگزاری همایش بین‌المللی عشایر عرب و عراق با عشایر ایران در خوزستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ آزوغ از برگزاری این همایش بین المللی مهم در شرایط خاص منطقه در راستای وحدت هر چه بیشتر اقوام ایرانی و اقوام عرب خبر داد و اظهار کرد: اهداف این همایش وحدت، برقراری روابط دوستانه و صمیمانه بین عشایر دو کشور، انتقال تجربیات ارزشمند عشایر بسیجی در زمینه مسائل اقتصادی، امنیتی و مسائل مورد علاقه دو طرف است.

وی مهمانان این مراسم را سران عشایر اعراب، سران طوایف عراق و عشایر ایران عنوان کرد.

آزوغ در بخش دیگری از صحبت های خود، تصمیم دستگاه قضایی عربستان در صدور حکم اعدام شیخ نمر النمر از علمای برجسته شیعی و منتقد رژیم آل سعود را به شدت محکوم کرد و افزود: تاثیر کلمات و قدرت نفوذ این روحانی بسیار بالاست. قدرت کلمات در مقابله با حاکمیت آل سعود بسیار قدرتمندتر از سلاح است.

رییس سازمان بسیج عشایری در پایان با اشاره به ساکت نماندن مردم منطقه نسبت به این بی عدالتی آشکار از سوی آل سعود تصریح کرد: اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم عشایر بسیجی با غیرت و اقوام ایرانی صدور این حکم را محکوم کرده و مطمئن هستم این گونه رفتارها جز تضعیف هر چه بیشتر موقعیت منحوس آل‌سعود در منطقه و میان مردم عربستان نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و مردم عربستان با این گونه احکام دست از مبارزه خود بر نمی‌دارند و رژیم آل سعود تاوان جنایتهای خود را یک‌جا را می‌دهد.

انتهای پیام

کد N544498

وبگردی