آفتاب

حیدر العبادی: برای پیروزی بر دشمن اختلافات کنار گذاشته شود

حیدر العبادی: برای پیروزی بر دشمن اختلافات کنار گذاشته شود

نخست‌وزیر عراق امروز (شنبه) در سخنانی با بیان اینکه نیروهای امنیتی این کشور پیروزی‌هایی را رقم زده‌اند و این نیروها نیازمند پشتیبانی همگان هستند، اعلام کرد: باید برای عبور از این مرحله گفتمان تمامی گروه‌های سیاسی یکپارچه شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه سومریه‌نیوز عراق، دفتر حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ای که در حاشیه دیدار وی با عمار حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و هیئت همراه وی صادر شد، اعلام کرد: دو طرف در این دیدار در خصوص تحولات امنیتی اخیر و پیروزی‌هایی که نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی علیه داعش رقم زده‌اند و همچنین اوضاع سیاسی و مشکلات حل و فصل نشده، بحث و گفتگو کردند.

العبادی با تأکید بر اینکه اوضاع عراق می‌طلبد تشریک مساعی از سوی همگان صورت بگیرد و اختلافات برای پیروزی بر دشمن کنار گذاشته شود، اعلام کرد: نیروهای امنیتی پیروزی‌هایی را رقم زده‌اند و نیازمند پشتیبانی همگانی هستند تا به این پیروزی‌ها ادامه داده و گروه تروریستی داعش را از کشور بیرون برانند.

نخست‌وزیر عراق عنوان داشت: دشمن از تفرقه میان ما شاد می‌شود و با وحدت ما بیرون رانده می‌شود و باید گفتمان تمامی گروه‌های سیاسی برای پشت‌سر نهادن این مرحله یکپارچه شود.

انتهای پیام

کد N544418

وبگردی