آفتاب
با شرکت بیش از 400 دانش پژوهش مهدوی؛

همایش انتظار فرج آغاز به کار کرد

همایش انتظار فرج آغاز به کار کرد

همایش«انتظار فرج» با شرکت بیش از 400 نفر دانش آموخته و دانش پژوهش مهدوی در چهارمحال و بختیاری با هدف افزایش معرفت و بینش نسب به امام زمان(عج) آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- حجت‌الاسلام سیدرضا عبدالله زاده، معاون فرهنگی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه سلسه نشست‌های تکمیلی معارف مهدویت با عنوان «انتظار فرج»، از شرکت بیش از 400 نفر دانش آموخته و دانش پژوه مهدوی در این دوره خبر داد.

وی با بیان این‌که دوره مقدماتی سلسه نشست‌های مهدویت سال‌های گذشته با عنوان دوره بر بال انتظار برگزار شد، افزود: مباحث و محتوای دوره تکمیلی معارف مهدوی از کتاب نگین آفرینش (2)استخراج و توسط اساتید برتر و متخصصین حوزه مهدویت از قم برای دانش پژوهان و دانش آموختگان مهدوی بیان می‌شود.

عبدالله زاده اظهارکرد: این کلاس ها به مدت چهار هفته در روزهای جمعه از ساعت 8 تا 12 در محل مجتمع غدیر شهرکرد برگزار می‌شود و همچنین علاقه مندان نیز به صورت آزاد می‎توانند از این کلاس‎ها بهره‌مند شوند.

وی از برگزاری دوره تخصصی نشست‌های مهدویت با هدف پرورش و تربیت متخصصان مهدویت در استان خبر داد و گفت: این دوره با رویکرد کشف استعدادها و توانایی‎ها در حوزه مهدویت برگزار می‌شود.

عبدالله زاده افزایش شناخت، معرفت و بینش نسب به امام زمان(عج) را مهم‌ترین هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی دانست و گفت: شناخت و کسب معرفت نسبت به امام زمان (عج) یکی از اصول اساسی دین اسلامی است که در همه دوران‌ها بر این اصل مهم تکیه شده است.

وی درک و انجام صحیح اعمال دینی و الهی را مستلزم کسب شناخت و معرفت صحیح نسبت به امام عصر دانست و تصریح کرد: به طور قطع شناخت صحیح نسبت به امام زمان(عج) نه تنها درک و انجام احکام الهی را برای ما آسان و راحت تر خواهد کرد بلکه شناخت و معرفت ما نسبت به پروردگار متعال را نیز افزایش خواهد داد.

عبدالله زاده با تاکید بر این‌که منتظران حضرت مهدی (عج) باید مهدی باور و مهدی یاور باشند، تحقق این مهم را در کسب معارف مهدویت دانست و گفت: سلسه نشست ها و دوره های مهدویت به دنبال تحقق این اصل مهم است.

انتهای پیام

کد N543861

وبگردی