آفتاب

حزب‌الله لبنان: زمان آن رسیده جهان عرب و اسلام برای نجات مسجدالاقصی کاری کند

حزب‌الله لبنان: زمان آن رسیده جهان عرب و اسلام برای نجات مسجدالاقصی کاری کند

حزب الله لبنان اعلام کرد: اشغالگری‌های اسرائیل در مسجد الاقصی هر روز تکرار می‌شود و صهیونیست‌ها بدون هیچ ترسی و با سوء استفاده از سکوت کشورهای عربی و جامعه بین‌الملل برای یورش به مسجد الاقصی نقشه می‌کشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از سایت روزنامه مصری الیوم السابع، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که تجاوزات اسرائیل به مسجد الاقصی هر روز بیشتر می‌شود و نظامیان اشغالگر و شهرک نشینان با هتک حرمت به این مسجد، درهای آن را می‌شکنند و به دنبال ویرانی آن هستند. تا جایی که در جریان این حملات ده‌ها تن از جوانان فلسطینی که برای دفاع از حریم این مکان مقدس مقابل اشغالگران ایستادگی می‌کردند،‌ کشته شدند.

حزب الله بار دیگر با محکومیت جنایات بی حد و حصر رژیم صهیونیستی خطاب به کشورهای عربی اعلام کرد: آیا زمان آن نرسیده است که کشورهای عربی و اسلامی یکبار هم که شده برای دفاع از مقدسات و حمایت از میراث و تاریخ خود تصمیمی جدی اتخاذ کنند؟ آیا بهتر نیست به جای سوق دادن مردم خود به ایجاد تظاهرات‌ها و ایجاد آشوب در صف آن‌ها تمام توان خود را برای حمایت از مسجد الاقصی و مقدسات مسلمانان و مسیحیان در قدس معطوف کنیم؟

انتهای پیام

کد N542634

وبگردی