آفتاب
دیمتری مدودف:

تحریم‌ها آسیبی جدی به روابط روسیه و آمریكا وارد كرده است

تحریم‌ها آسیبی جدی به روابط روسیه و آمریكا وارد كرده است

به طور قطع در برابر تحریم‌ها ایستادگی خواهیم كرد. هیچ‌گونه تردیدی نداریم که این تحریم‌ها پس از مدتی از بین رفته و در عمل وجود نخواهند داشت اما هیچگونه شکی نیست که این محدودیت‌ها آسیب بزرگی به روابط واشنگتن و مسکو وارد کرده است.

«دیمتری مدودف» نخست‌وزیر روسیه تاکید کرد که تحریم‌ها علیه روسیه لطمه بزرگی به روابط مسکو و واشنگتن وارد کرد و صحبت درباره تنظیم مجدد این روابط، بدون لغو این تحریم‌ها ممکن نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از نووستی، نخست‌وزیر روسیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌بی‌سی» تاکید کرد: «به طور قطع در برابر تحریم‌ها ایستادگی خواهیم كرد. هیچ‌گونه تردیدی نداریم که این تحریم‌ها پس از مدتی از بین رفته و در عمل وجود نخواهند داشت اما هیچگونه شکی نیست که این محدودیت‌ها آسیب بزرگی به روابط واشنگتن و مسکو وارد کرده است.»

بر اساس این گزارش، روابط روسیه و غرب در رابطه با اوضاع اوکراین تیره شده است. آمریکا و اتحادیه اروپا در واکنش به پیوستن کریمه به روسیه در نتیجه همه‌پرسی ماه مارس گذشته و به دنبال رویدادهای بعدی در شرق اوکراین، تحریم‌هایی را علیه تعدادی از سیاستمداران، نمایندگان پارلمان، کارآفرینان و شرکت‌های روسیه اعمال کردند.

کد N542093

وبگردی