آفتاب
محمود الزهار در واکنش به اظهارات بان کی مون:

نیروگاه های هسته ای اسرائیل خطرناکتر از تونل های غزه است

نیروگاه های هسته ای اسرائیل خطرناکتر از تونل های غزه است

یکی از رهبران برجسته حماس در واکنش به اظهارات اخیر دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که نیروگاه های هسته ای رژیم صهیونیستی بسیار خطرناکتر از تونل های غزه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس امروز از اظهارات اخیر بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد درباره تونل ها در نوارغزه انتقاد کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: اظهارات بان کی مون درباره تونل ها نفاق سیاسی وی را آشکار می کند و بیانگر دوگانگی در مواضع است. الزهار خاطرنشان کرد: زرادخانه اشغالگران اسرائیلی و نیروگاه های هسته ای آن بسیار خطرناکتر از تونل هایی است که بان کی مون از آنها سخن می گوید.

بان کی مون که به نوارغزه سفر کرده شب گذشته در جریان بازدید از یکی از تونل های نزدیک جنوب فلسطین اشغالی گفته بود امکانپذیر نیست ساکنان جنوب اسرائیل در معرض تهدید موشک های مقاومت فلسطین قرار داشته باشند. من تونل های مقاومت و موشک های آنها را محکوم می کنم و از نظر ما پذیرفتنی نیست غیر نظامیان اسرائیلی در معرض چنین موشک هایی قرار داشته باشند.

اظهارات دبیر کل سازمان ملل متحد در حالی مطرح می شود که حملات صهیونیست ها در جنگ اخیر غزه که حدود دو ماه به طول انجامید هزاران شهید و زخمی در غزه به جا گذاشت که اغلب آنها زن و کودک بودند.

کد N541415

وبگردی