آفتاب

موشه یعالون: اسرائیل به دنبال صلح با فلسطین نیست/ "ابومازن" شریکی برای تحقق صلح نیست

موشه یعالون: اسرائیل به دنبال صلح با فلسطین نیست/ "ابومازن" شریکی برای تحقق صلح نیست

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه این رژیم درصدد صلح با فلسطین نیست اعلام کرد که اسرائیل اجازه نخواهد داد که کشور مستقل فلسطین در کرانه باختری تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، "موشه یعالون"وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگو با رادیو صدای اسرائیل در اظهاراتی تکراری اعلام کرد که اسرائیل به دنبال تشکیل کشور مستقل فلسطین در کرانه باختری نیست.

وی افزود که اسرائیل سیطره نظامی کاملی در عرصه زمینی و هوایی کرانه باختری دارد.

وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد که اسرائیل تلاش نمی کند که به راهکار مشترکی با فلسطین دست یابد بلکه درصدد اداره درگیریها و بحران با فلسطین است.

وی با اشاره به مذاکرات سازش خاورمیانه میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی گفت: "ابومازن" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بمنزله شریکی برای اسرائیل برای دست یابی به صلح نیست بلکه وی یکی از طرفهای کنترل درگیری است و وی هیچ گاه اسرائیل را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت نشناخته است.

یعالون با اشاره به شرط اساسی تشکیلات خودگردان در مذاکرات سازش مبنی بر خروج رژیم صهیونیستی از اراضی 1967 گفت که فلسطینها در حقیقت خواهان براندازی و نابودی اسرائیل هستند و به خروج اسرائیل از مرزهای 1967 اکتفا نخواهند کرد.

وزیر جنگ رژیم صهونیستی در ادامه اعلام کرد که اختلاف نظرهایی میان آمریکا و رژیم صهیونیستی درخصوص مذاکرات هسته ای ایران و مسئله فلسطین وجود داشته است.

کد N541318

وبگردی