آفتاب

منتجب‌نیا نماینده اعتماد ملی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد

منتجب‌نیا نماینده اعتماد ملی در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شد

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: رسول منتجب‌نیا به عنوان نماینده حزب اعتماد ملی برای حضور در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزیده شد.

محمدجواد حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این‌که نشست فصلی حزب اعتماد ملی در روز عید غدیر برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت دفاتر استانی حزب اعتماد ملی ارائه شد.

وی افزود: در مصوبه سال قبل شورای مرکزی از دفاتر استانی حزب خواسته شده بود که فعال شوند و در این نشست این دفاتر گزارش فعالیت خود را ارائه کردند. همچنین مصوب شد که برای ایجاد هماهنگی دفاتر استان‌ها، همه این دفاتر در یک هم‌سطحی درباره نحوه فعالیت قرار بگیرند و کمیته‌ای مامور هماهنگی فعالیت این دفاتر شد.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اظهار کرد: ‌در بخش دوم این نشست از فعالیت شاخه جوانان و بانوان این حزب گزارشی ارائه شد و با توجه به اهمیت جوانان و زنان در حوزه فعالیت سیاسی از دفاتر استانی خواسته شد تا شاخه جوانان و زنان خود را راه‌اندازی کند.

حق‌شناس گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از حزب اعتماد ملی خواسته بود تا به این جبهه بپیوندند. در همین راستا در جلسه دیروز شورای مرکزی پیوستن حزب به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تایید شد و حجت‌الاسلام و المسلمین رسول منتجب‌نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی به عنوان نماینده اول و بنده نیز به نماینده دوم برای حضور در این جبهه برگزیده شدیم.

این استاد دانشگاه همچنین با بیان اینکه در این نشست اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی نگران وضعیت دبیرکل این حزب بودند، گفت: اعضای این شورا ادامه حصر موسوی، رهنورد و کروبی را به نفع جامعه ندانسته و از رییس‌جمهور و شورای عالی امنیت ملی خواستند پیگیر حل این مساله شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حزب اعتماد ملی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دفاتر استانی این حزب فعال هستند و همایش امتداد اعتماد که دیروز برگزار شد بیانگر حضور فعال این حزب است. برنامه دیروز کاملا با نظم برقرار شد و ما از فرمانداری تهران، نیروی انتظامی و اماکن مجوز لازم را گرفتیم و با اینکه نیازی به دریافت مجوز از اماکن نداشتیم اما برای اینکه به کسی بها ندهیم از اماکن هم مجوز گرفتیم. این همایش در چارچوب قواعد جمهوری اسلامی و قانون احزاب برگزار شد.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات شورای مرکزی حزب اعتماد ملی باید هر دو سال برگزار شود، گفت: اما در حال حاضر به خاطر مشکلات موجود مثل پلمپ شدن دفتر حزب و در اختیار نبودن اسناد این حزب عملا ما با شورای مرکزی باقیمانده از سال 88 ادامه فعالیت می‌دهیم.

انتهای پیام

کد N540539

وبگردی