آفتاب
پس از تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره)

جشنواره سی و یکم «فیلم کوتاه تهران» آغاز به کار کرد

 جشنواره سی و یکم «فیلم کوتاه تهران» آغاز به کار کرد

سی و یکمین جشنواره بین المللی «فیلم کوتاه تهران» روز سه‌شنبه 22 مهرماه بعد از تجدید بیعت هنرمندان این عرصه با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی (ره)، با حضور حبیب ایل‌بیگی دبیر این دوره از جشنواره، جمعی از مدیران انجمن سینمای جوان، مهمانان خارجی و برخی از فیلمسازان در پردیس سینمایی ملت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه سی و یکمین جشنواره «فیلم کوتاه تهران» در پردیس سینمایی ملت بدون هیچ سخنرانی و با اجرای موسیقی اقوام مختلف آغاز شد. در این مراسم قوم کرد در حالی که لباس های محلی این خطه از سرزمین ایران را به تن داشتند، به اجرای مراسم آیینی سنتی کردستان پرداختند.

پس از برگزاری مراسم آیینی سنتی قوم کرد به سرپرستی علی زهیرنیا جمع حاضر در محوطه پردیس سینمایی ملت به سمت سالن نمایش فیلم حرکت کردند و به تماشای فیلم «میزبان» به کارگردانی امید عبدالهی نشستند.

در این مراسم حسن دزواره رئیس بخش بین الملل «فیلم کوتاه تهران»، سعید پوراسماعیلی معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوان، علیرضا کریمی صارمی مدیر آژانس «عکس ایران»، حسین علاءالدین عضو هیات مدیره و مشاور عالی مدیرعامل انجمن سینمای تهران، آرش رصافی معاون تولید انجمن و جمعی از مهمانان خارجی حضور داشتند.

کد N540170

وبگردی