آفتاب

بنی گانتس اعضای حماس را "افرادی شجاع" خواند

بنی گانتس اعضای حماس را "افرادی شجاع" خواند

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را افرادی شجاع توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای «الحیاه»، ژنرال بنی گانتس، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در مراسم جشن عید عرش یهودیان که در مرکز وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو برگزار شد، در برابر افسران ارتش اعلام کرد: نیروهای جنبش حماس خیلی خوب آموزش دیده بودند و باید این حقیقت را بگویم که ما در جنگ اخیر غزه با افرادی بسیار شجاع جنگیدیم.

وی ادامه داد: اینکه بدوی و یک بمب را بالای تانک قرار دهی این تنها از انسان‌های شجاع برمی‌آید.

بنی گانتس ادامه داد: ارتش اسرائیل تمام مناطق امنیتی و آن طرف مرزها چه داخل غزه و چه سمت دریا را تحت نظارت دارد تا آمادگی همیشگی خود را حفظ کند.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل از نزدیک مراقب تحرکات گروه‌های افراطی است تا بتواند برای خشونت احتمالی در منطقه به اندازه کافی آماده شود.

وی درباره آینده وضعیت امنیتی منطقه گفت: من نمی‌دانم که در آینده چه رخ خواهد داد و ما با چه چالش‌هایی مواجه خواهیم شد. مساله مهم آمادگی‌ ما برای مقابله با این واقعیت و متحد شدن مردم اسرائیل است.

این مقام نظامی ارتش رژیم صهیونیستی درباره عملکرد فرماندهان ارتش در جنگ غزه گفت: ما به تازگی این تجربه جنگی را پشت‌سر گذشته‌ایم و باید در مورد عملکرد فرماندهان تحقیق کنیم.

ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه توقف پرتاب موشک از شهر غزه بر مناطق اشغالی جنگی را در هفتم ژوئیه گذشته آغاز کرد که 51 روز ادامه داشت و براساس منابع پزشکی فلسطین 2159 فلسطینی شهید و پیش از 11 هزار نفر زخمی شدند.

علاوه بر این، براساس گزارش وزارت مسکن فلسطین نزدیک به 9000 خانه به شکل کامل و 8000 خانه دیگر به شکل جزیی تخریب شدند.

انتهای پیام

کد N540118

وبگردی