آفتاب

رژیم صهیونیستی تصمیم مجلس عوام انگلیس درباره فلسطین را رد کرد

رژیم صهیونیستی تصمیم مجلس عوام انگلیس درباره فلسطین را رد کرد

سفارت رژیم صهیونیستی در انگلیس با رد تصمیم مجلس عوام این کشور در به رسمیت شناختن کشور فلسطین، اعلام کرد: تنها راه رسیدن به این هدف از طریق مذاکرات دو طرف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری "محیط"، سفارت رژیم صهیونیستی در انگلیس نسبت به موافقت مجلس عوام انگلیس با به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین اعتراض و اعلام کرد: تنها راه برپایی کشور مستقل فلسطین، اتاق مذاکرات فلسطین و اسرائیل است.

سفارت رژیم صهیونیستی در بیانه‌ای که روز گذشته در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی به انگلیسی منتشر کرد، نوشت: به رسمیت شناخته شدن کشور فلسطین از سوی کشورهای جهان زود است و این اقدام پیام‌های نگران‌کننده‌ای را به رهبران فلسطین می‌دهد از جمله اینکه امکان فرار از تصمیمات سختی که دو طرف (فلسطین و اسرائیل) باید آن‌ را انجام دهند، وجود دارد و این مساله فرصت‌های دستیابی به صلح را کم می‌کند.

این سفارت افرود: به رسمیت شناختن کشور فلسطین باید در نتیجه مذاکرات موفقیت‌آمیز اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین انجام شود.

مجلس عوامل انگلیس بعد از ظهر روز دوشنبه، لایحه غیر الزام‌آوری را تصویب کرد که به موجب آن انگلیس کشور مستقل فلسطین را بر اساس مرزهای ژوئن 1967 به رسمیت شناخت.

انتهای پیام

کد N539972

وبگردی