آفتاب

رییس جمهور/10/:دوسه طرح را برای حل معضل آب تهران به صورت هم زمان اجرایی کردیم

رییس جمهور/10/:دوسه طرح را برای حل معضل آب تهران به صورت هم زمان اجرایی کردیم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،رییس جمهور در ادامه با اشاره به این‌که در موضوع گازوئیل تحولی بزر گ در شهرهای بزرگ اتفاق افتاده است گفت: گوگرد زدایی از هفت هزار پی.پی .ام، به 50 پی.پی ام رسیده است.

روحانی به اشاره به این‌که در برخی از طرح های گذشته مسائل زیست محیطی کمتر مورد توجه قرار گرفته است اظهار کرد: گاهی درجاهایی سد احداث شده است که محاسبات محیط زیستی برای آن انجام نشده است.

وی همچنین به معضل بزرگ آب اشاره کرد و گفت: خوشحالیم که این روزها شاهد رحمت خداوند هستیم وان شاءالله این برکت باران ادامه داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به این‌که ما برای اب آشامیدنی مردم در تهران دچار مشکل بودیم تصریح کرد: دوسه طرح را برای حل این معضل به صورت هم زمان اجرایی کردیم و طرح های مهم دیگری برای حل معضل آب در پیش رو داریم که موثر ترین آن آب کشاورزی است.

روحانی با اشاره به این‌که باید بهره بری آب را بالا ببریم خاطر نشان کرد : با طبیعت نمی توان جنگید چرا که قاعده مند بودن فقط به دنیای سیاست مربوط نمی شود بلکه در محیط طبیعی نیز باید بر اساس قواعد طبیعت حرکت کرد .

وی همچنین به اهمیت مسئله ریل در کشور اشاره کرد :‌ حمل و نقل ما از طریق جاده جواب نمی دهد و حمل و نقل باید به دوش ریل بیافتد .

روحانی با اشاره به این‌که در زمینه ریل قدم های مهمی برخواهیم داشت خاطر نشان کرد :‌بنادر جزو موارد مهم در این راستا هستند از جمله بندر چابهار، بندر عباس، بندر امام ،‌خرمشهر و آبادان و حتی بنا برا ین است که جاسک را برای صادرات نفت به بندر تبدیل کنیم؛ چرا که سواحل مکران استعداد زیادی در این زمینه دارند.

ادامه دارد...

کد N539421

وبگردی