آفتاب

شهرهای دلیجان،محلات و ساوه به استان قم ملحق می شوند/ تفرش،آشتیان،آران و بیدگل هم ، شاید

شهرهای دلیجان،محلات و ساوه به استان قم ملحق می شوند/ تفرش،آشتیان،آران و بیدگل هم ، شاید

تسنیم نوشت:

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مرحله اول دلیجان، محلات، ساوه و زرندیه به قم الحاق می‌شود، گفت: مردم و نمایندگان تفرش، آشتیان و آران و بیدگل نیز خواهان الحاق هستند.

احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در شورای ادارای استان قم در تالار امام رضا (ع) استاندار قم با اشاره به طرح الحاق شهرستان‌های ساوه، محلات و دلیجان و زرندیه به استان قم گفت: پس از 2سال و نیم پیگیری پشت پرده این موضوع اینک وقت علنی شدن این موضوع رسیده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح الحاق چند شهرستان به استان قم در جلسه مشترک دولت، رئیس مجلس و نمایندگان استان قم مطرح شده است، گفت: رئیس جمهور محترم این طرح را پذیرفته و وزیر کشور پیگیر این موضوع شده است.

او با بیان اینکه پس طی مراحل قانونی مسئله الحاق سه شهرستان به استان قم اتفاق می‌افتد، گفت: در مرحله اول دلیجان، محلات، ساوه و زرندیه به قم الحاق می‌شود.

امیرآبادی با تاکید براینکه مردم و نمایندگان تفرش، آشتیان و آران و بیدگل نیز خواهان الحاق هستند، گفت: مدیران استانی و استاندار قم نیز باید در کنار نمایندگان پیگیر این موضوع باشند.

 


23231

 

کد N538245

وبگردی