آفتاب

2 هزار 300 واحد مسکونی تحویل کارکنان ارتش داده شد

2 هزار 300 واحد مسکونی تحویل کارکنان ارتش داده شد

2 هزار و 300 واحد مسکونی توسط بنیاد تعاون ارتش در غرب تهران تحویل کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

2 هزار و 300 واحد مسکونی توسط بنیاد تعاون ارتش در غرب تهران تحویل کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مراسم با حضور امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ، امیرمحتاج رئیس بنیاد تعاون ارتش، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش برگزار و واحدهای مسکونی که توسط بنیاد تعاون آجا در غرب تهران و در منطقه چیتگر ساخته شده است تحویل کارکنان ارتش شد.

در آیین تحویل این واحدها امیر محتاج رئیس بنیاد تعاون آجا طی سخنانی اظهار داشت: بنیاد تعاون آجا با شرکت‌های زیر مجموعه‌ی خود مسئولیت تامین مسکن برای کارکنان ارتش را به عهده دارد و ان‌شاء‌الله برنامه داریم که امسال حدود 10 هزار مسکن را به شکل حمایتی و به شکل ساخت و سازی و تصدی‌گری در اختیار کارکنان ارتش قرار دهیم. البته بیشترین تلاش بنیاد تعاون حمایت از تعاونی‌ها و تشکل‌های کارمندی است و شرکت مسکن سازان که از زیر مجموعه‌های بنیاد تعاون است به طور مستقیم مسئولیت هدایت و اجرای طرحهای مسکن را دارد.

وی افزود: در این بخش شاهد موفقیت قابل توجهی هستیم که با همکاری و مشارکت همه نیروهای بنیاد تعاون ارتش محقق شده است و ان‌شاء الله این حرکت ادامه خواهد یافت تا بتوانیم خدماتی شایسته کارکنان ارتش تقدیم آنهاکنیم.

امیر محتاج تاکید کرد: در منطقه غرب تهران حدود 600 هکتار زمین متعلق به بنیاد تعاون ارتش است که 130 هکتار آن در اختیار کارکنان ارتش قرار گرفته و بخش اعظم آن نیز برای رفاه و استفاده معابر و اماکن تفریحی به شهروندان تهرانی اختصاص یافته است و بنیاد تعاون ارتش در مسیر خود همواره بر کیفیت و رعایت ضوابط و قوانین شهرسازی و ساخت واحدهای نمونه تکیه و تاکید دارد.

انتهای پیام

کد N537920

وبگردی