آفتاب
مهر منتشر کرد؛

جزئیات مذاکره پرسپولیسی‌ها با رئال‌مادرید/ مذاکره آنچلوتی با مربی پرسپولیس!

جزئیات مذاکره پرسپولیسی‌ها با رئال‌مادرید/ مذاکره آنچلوتی با مربی پرسپولیس!

روز شنبه هفته گذشته بود که از مسئولان باشگاه رئال درخواست ملاقات کردیم و آنها هم بلافاصله برای ما دعوتنامه فرستادند.

حمیدرضا سیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات مذاکره باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید برای برگزاری بازی دوستانه اظهار کرد: روز شنبه هفته گذشته بود که از مسئولان باشگاه رئال درخواست ملاقات کردیم و آنها هم بلافاصله برای ما دعوتنامه فرستادند.



پرز از بیمارستان به جلسه آمد
وی در ابتدای گفتگویش با خبرنگار مهر ادامه داد: آنها روز پنجشنبه را برای برگزاری جلسه تعیین کردند. ما هم راهی اسپانیا شدیم و علاوه بر سانچز،  پرز مالک باشگاه رئال هم در جلسه حضور داشت. معمولا پرز در این گونه جلسات نمی آید چون حرف اول و آخر را سانچز در باشگاه می زند. با این حال با وجود اینکه پرز روز چهارشنبه در بیمارستان بستری بود خودش را از بیمارستان مرخص کرد تا به این ملاقات برسد.



آنها از آب کَره می‌گیرند
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: جو بسیار صمیمی و با احترامی بین دو طرف وجود داشت و ما به هر آنچه که می خواستیم رسیدیم. در بحث آکادمی و مباحث علمی فوتبال خیلی مشکل داریم و همچنین در بحث اسپانسرینگ و صنعت فوتبال از دیگر کشورها خیلی عقب هستیم. کشورهای دیگر از آب کره می گیرند ولی ما از بزرگترین ثروت ها هم نمی توانیم استفاده کنیم.



مستشاران بعد از کامل شدن پروتکل می‌آیند
سیاسی خاطرنشان کرد: قرار شد ما پروتکل های همکاری تهیه و برای مسئولان باشگاه رئال ارسال کنیم. سپس آنها پروتکل را کم و زیاد کرده و ادیت می کنند و بعد از کامل شدن مستشاران باشگاه رئال به تهران خواهند آمد.



وی در پاسخ به این سوال که مستشاران باشگاه رئال دقیقا چه زمانی وارد ایران خواهند شد گفت: ما به ایران برگشتیم تا طی سه هفته آینده پروتکل پیشنهادی خود را برای باشگاه رئال بفرستیم و سپس آنها پیشنهاداتشان را روی این پروتکل انجام دهند. یک مدت طول می کشد بعد که به توافقات نهایی رسیدیم مستشاران اقتصادی و فوتبالی به ایران خواهند آمد.



اسپانسر، کل بازی را پکیج می‌کند
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازی با رئال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، درباره اسپانسر این بازی هم گفت: یک اسپانسر وجود دارد که کل بازی را پکیج می کند و ترتیب بازی را می دهد. چون ایران حساسیت ویژه ای دارد مسئولان باشگاه رئال ترجیح دادند به جای اسپانسر با ما مذاکره کنند و ما را مسئول برگزاری بازی بدانند.



سیاسی ادامه داد: در واقع ما کار را به یک اسپانسر سپرده ایم و باید امنیت بازی و بازیکنان رئال را تامین کنیم. نکته قابل توجه اینکه ما از این بازی پول هم می گیریم.





اسپانسر فعلا خارجی است
وی در پاسخ به این سوال که "اسپانسر بازی داخلی یا خارجی است"؟ به خبرنگار مهر گفت: من ترجیح می دهم اسپانسر ایرانی باشد ولی با اسپانسرهای خارجی هم صحبت شده است. اسپانسر خارجی الان حدود 3.5 میلیون یورو برای این بازی پول می دهد. این اسپانسر خارجی است ولی شاید در تیم آن ایرانی ها هم حضور داشته باشند. چون واسطه ای که این اسپانسر را به ما معرفی کرد خودش ایرانی است.



تخفیف 3.5 میلیون یوریی رئال
سیاسی درباره جزئیات بیشتر اسپانسر یادآور شد: صحبت اسپانسر پرداخت پولی بین 2 تا 2.5 میلیون یورو است ولی احتمالا مبلغ را به 3 میلیون یورو برسانیم. از طرف دیگر باشگاه رئال می گوید ما برای بازی سه میلیون یورو می خواهیم ولی پرز قول داد تخفیف خوبی به ما بدهد.



وی تصریح کرد: باشگاه رئال ابتدا 6 میلیون یورو برای این بازی می خواست ولی توانستیم تخفیف 50 درصدی از آنها بگیریم و امیدواریم آنها یک مقدار دیگر به ما تخفیف بدهند.



مذاکره با فدراسیون فوتبال
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه اظهار کرد: چون تاریخ دقیق بازی مشخص نبود بحث ما نصف کاره ماند. قرار شد با فدراسیون فوتبال هم مذاکره کنیم تا برنامه لیگ را بدانیم. بنابراین احتمالا اواخر مرداد یا اواسط شهریور 94 با رئال بازی کنیم.



پاسخ منفی رئال به پرسپولیس برای جذب بازیکن
سیاسی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر همچنین از مذاکره با یکی از مدیران باشگاه رئال برای به خدمت گرفتن بازیکن در نیم فصل خبر داد و گفت: اتفاقا با یکی از مسئولان و مدیران فنی رئال در این باره صحبت کردم ولی این مدیر گفت که در نیم فصل نمی توانیم از بازیکنانشان استفاده کنیم چون بازیکنانشان زمان زیادی برای منطبق شدن با شرایط نیاز دارند. هدف ما این بود که از تیم های فرعی رئال بازیکن بگیریم ولی پیشنهاد آنها این بود که در انتهای فصل این کار را انجام می دهند. البته ما می توانستیم یک بازیکن «6 دانگ» از آنها بگیریم که هزینه زیادی برای ما داشت.



احتمال فرستادن بازیکن ایرانی به مادرید
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برای تعادل بازیکن با رئال هم صحبتی به میان آمد یا خیر گفت: قرار شد آنها مستشاران خود را به ایران بفرستند. اگر مستشاران آنها بیایند و در بحث آکادمی به نتیجه برسیم و مربی استخدام کنیم یک سری استعدادیاب به ایران می آیند و می توانند بازیکنان را ترنسفر کنند.



رحیمی گفت آث میلان با بازیکنان پیرش آمد
"آیا اگر مدیران باشگاه پرسپولیس عوض شوند باز هم قرارداد با رئال سر جای خود باقی خواهد ماند یا خیر"؟ سیاسی در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر گفت: اول از همه باید با قاطعیت بگویم مدیران قبلی تمایل موثری برای برگزاری بازی دوستانه با رئال و یا باشگاه های بزرگ دیگر نداشتند و دو دل بودند. من حتی زمان رحیمی به وی توصیه کردم که دنبال چنین بازی هایی باشند مگر می شود با رئال یا آث میلان بازی کرد؟ رحیمی گفت آث میلان با بازیکنان پیرش به ایران آمد و ما نمی توانیم با تیم اصلی آنان بازی کنیم ولی حالا می بینیم نه تنها برگزاری این بازی ها امکان دارد بلکه ما حتی شرط گذاشتیم اگر بازیکنان رئال مصدوم بودند حتما به ایران بیایند.





مدیران بعدی نخواهند، بازی برگزار نمی‌شود
وی ادامه داد: اگر مدیران بعدی پرسپولیس تمایل نداشته باشند این بازی برگزار نخواهد شد.



شرط پرداخت خسارت در صورت برگزار نشدن بازی
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا در صورت برگزار نشدن بازی این باشگاه باید خسارت بدهد، گفت: اگر قرارداد را با اسپانسر بسته باشیم و تعهد داده باشیم مشمول خسارت خواهد شد.



رویانیان مذاکره نکرده بود
سیاسی درباره اینکه آیا محمد رویانیان هم با مسئولان باشگاه رئال برای برگزاری بازی مذاکراتی انجام داده بود یا خیر گفت: چنین چیزی نبوده است. وقتی ما برای مذاکره با رئال محکم رفتیم، نتیجه گرفتیم و برگشتیم. این طور نبوده است که بگوییم چون سیاسی را قبول داشتند این بازی اوکی شده است. مسئولان رئال ما را نمی شناختند ولی به خاطر اینکه نماینده یک باشگاه و کشوری بزرگ بودیم به ما احترام گذاشتند. مدیران قبلی به هیچ وجه صحبتی انجام نداده بودند و اگر صحبتی هم شده بود به سطوح بالای باشگاه رئال و به گوش سانچز و پرز نرسیده بود.



مذاکره آنچلوتی با مربی پرسپولیس برای تعداد تعویض‌ها!
وی خاطرنشان کرد: ما در این جلسه حتی درباره تعداد تعویض ها هم صحبت کردیم. مسئولان رئال پرسیدند آیا می شود چند تعویض هم انجام بدهیم که ما صحبت درباره این جزئیات را به گفتگوی مربیان موکول کردیم.



سپری به نام نیت از ما محافظت می‌کند
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود امیرحسین جهانشاهی به واسطه جلسه مسئولان پرسپولیس با رئال مادرید عامل موساد می باشد گفت: ایشان فقط قیمت را وساطت کرد وگرنه من ایشان را اصلا نمی شناختم.



سیاسی در پایان درباره اینکه گفته می شود این موضوع در نهایت باعث برکناری اش خواهد شد گفت: من به جایی چسبیده نیستم و هر موقع صلاح بدانم پستم را درک می کنم با این حال سپری به نام نیت از ما محافظت می کند. نیت ما همواره این بوده که به مردم و هواداران پرسپولیس خدمت کنیم.




کد N536533

وبگردی