آفتاب
تحولات امنیتی سوریه/

سیطره ارتش بر منطقه ای در شمال حلب/ادامه درمان تروریستها در بیمارستانهای اسرائیلی

سیطره ارتش بر منطقه ای در شمال حلب/ادامه درمان تروریستها در بیمارستانهای اسرائیلی

رسانه های عربی از کشته و زخمی شدن شمار دیگری از تروریستها در عملیات ارتش سوریه و سیطره ارتش بر منطقه ای در شمال حلب و ادامه حمایتهای رژیم صهیونیستی از تروریستها خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر ،شبکه المیادین از تحکیم سیطره نیروهای ارتش سوریه بر مزارع حندرات در شمال حلب و کشته و زخمی شدن شمار دیگری از تروریستها خبر داد.

این شبکه همچنین گزارش داد تروریستهای جبهه النصره شماری از شهروندان و کارکنان کلیسای دیرمار یوسف در القنیه در شمال جسرالشغور را ربودند.

این رسانه از آزادی حنا جلوف اسقف کلیسای دیرمار یوسف خبر داد که تروریستهای النصره در شمال جسرالشغور ربوده بودند.

شبکه المیادین با اشاره به ادامه درگیریها میان تروریستهای تکفیری و گروههای مردمی کردی در عین العرب(کوبانی) اعلام کرد هزاران نفر از کردهای ساکن قامشلی برای حمایت از عین العرب آماده می شوند.

ادامه درمان تروریستها در بیمارستانهای اسرائیلی

خبر دیگر اینکه رادیو رژیم صهیونیستی از انتقال دو مجروح دیگر وابسته به گروههای تروریستی مسلح در سوریه به بیمارستان طبریا در مناطق اشغالی برای درمان خبر داد.

رژیم صهیونیستی از ابتدای بحران سوریه تا کنون، صدها تروریست مسلح را در بیمارستانهای خود مداوا کرده و سپس آنها را به همراه تجهیزات لازم برای ادامه ارتکاب جنایت به سوریه اعزام کرده است.

خبر دیگر اینکه جنگنده های سوری، تجمعات تروریستهای داعش را در شهر الباب و اطراف فرودگاه کویرس در حومه حلب بمباران کردند که طی آن شماری از تروریستها به هلاکت رسیدند.

کد N535612

وبگردی