آفتاب
رییس مجمع نمایندگان طلاب:

همه توان خود را برای رفع مشکلات طلاب به کار می‌گیریم

همه توان خود را برای رفع مشکلات طلاب به کار می‌گیریم

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: همه توان خود را برای رفع مشکلات طلاب به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر حسینی نژاد شب گذشته در اجلاسیه مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، افزود: فرصت بسیار خوبی در اختیار نمایندگان طلاب قرار گرفته تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های خوب این مجمع، نیازهای طلاب را را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: برای اولین بار مدیر اجرایی توسط اعضای هیات رییسه معرفی شد و رای گیری به عمل آمد که حجت الاسلام عارفی با 24سال خدمت دلسوزانه در مجمع طلاب انتخاب شد.

وی با بیان اینکه مجمع تعامل خوبی با مدیران ارشد و شورای عالی دارد، بیان داشت: عدم شناخت جایگاه اصلی مجمع نمایندگان طلاب بزرگترین مظلومیت این مجمع به شمار می رفت که با دیدار و تعامل با مدیران ارشد حوزه این مساله برطرف شده، البته خلاهایی نیز وجود دارد که با هم فکری اعضای نمایندگان باید برطرف شود.

حسینی‌نژاد ارتباط نمایندگان طلاب با امامان جمعه و نمایندگان ولی فقیه و همچنین استانداران را خوب ارزیابی و بر گسترش روابط استفاده از ظرفیت های مجمع نمایندگان طلاب تاکید کرد.

وی گفت: نسبت به رای و اعتمادی که طلاب و فضلای حوزه انتخابیه داده اند، امانت دار باشیم و در رسیدگی به مشکلات طلاب تلاش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف کمیسیون های مجمع، خاطرنشان کرد: پیشنهاد راه اندازی صندوق های قرض الحسنه طلاب، تصمیم گیری های کلان برای تعامل حوزه های علمیه با دانشگاه ها، تحقیق و بررسی آسیب های نظام حوزه و طرح مشاوره درسی حوزه، جمع آوری پیشنهادات، بسیج جنگ نرم با جریان های نرم و تبیین وظایف، از جمله فعالیت های کمیسیون ها می‌باشد.

رییس مجمع نمایندگان طلاب تصریح کرد: مجمع از پشتیبانی های قوی برخوردار است که نباید دست کم گرفته شود، منشور امام(ره) اساسنامه زندگی ما است و رهبر معظم انقلاب نیز خیلی خوب به این مقوله توجه دارند.

انتهای پیام

کد N534851

وبگردی