آفتاب

تکذیب یک خبر درباره دانشگاه احمدی‌نژاد

تکذیب یک خبر درباره دانشگاه احمدی‌نژاد

صادق خرازی خبرهایی درباره پیشنهاد احمدی‌نژاد به وی برای بر عهده گرفتن ریاست دانشگاه ایرانیان را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه اعتماد در شماره امروز خود در گزارشی به تحرکات اخیر احمدی‌نژاد و حامیان وی و نیز برخی تحلیل‌ها در این رابطه پرداخته و در بخشی از آن آورده است:

«آیا می‌توان تصور کرد احمدی‌نژادی که حامیانش معتقدند همین حالا محبوبیتی بیش از رئیس‌جمهوری فعلی دارد درخواست ملاقات با کسانی بدهد که روزی سخت‌ترین تهمت‌ها را به آنان روا داشته بود؟»

در ادامه، به بخشی از مطلب روز گذشته خبرآنلاین در همین رابطه اشاره شده است: «اما تلاش‌های احمدی‌نژاد برای نزدیکی به اصلاح‌طلبان به همین جا ختم نشده است. آخرین مسأله جنجالی در دوره احمدی‌نژاد مسأله دانشگاه ایرانیان بود که در آخرین روزهایی که احمدی‌نژاد در پاستور بود مجوز آن صادر شد. حالا خبرها حاکی از این است که احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با صادق خرازی رسماً به وی پیشنهاد داده است که ریاست دانشگاه ایرانیان را بر عهده بگیرد. اینکه چرا احمدی‌نژاد خرازی را انتخاب کرده هم کاملا مشخص است. این روزها تشکل «ندا» که جمعی از جوانان اصلاح‌طلب هستند با حمایت‌های صادق خرازی اعلام موجودیت کرده و رسماً فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و عملاً تنها تشکل اصلاح‌طلبی فعال است.»

سیدصادق خرازی در پاسخ به خبرنگار «اعتماد» در تماسی تلفنی ضمن ابراز تعجب از شکل‌گیری این شایعه اظهار کرد که هرگز چنین پیشنهادی به وی نشده است.

انتهای پیام

کد N533724

وبگردی