آفتاب
مشهدی عباسی:

آقازاده پروری مجددا در دانشگاه آزاد در حال رواج است

آقازاده پروری مجددا در دانشگاه آزاد در حال رواج است

یک نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد ریاست دانشگاه‌ آزاد اظهار کرد که آقازاده پروری مجددا در این دانشگاه در حال رواج است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا مشهدی عباسی در تذکری شفاهی در جلسه‌ی علنی امروز مجلس گفت: رئیس جمهور شب گذشته فرمودند، دولت راستگویان نام گرفته‌اند البته رئیس جمهوران قبلی نیز این بحث را مطرح می‌کردند، البته ما شکی به راستگویی ایشان نداریم اما توقع می‌رود زیر مجموعه ایشان در دولت بخصوص افراد منصوب به رئیس جمهور عملکرد وگفتاری در جهت راستگویی داشته باشند.

وی ادامه داد: انتقادات ما برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی و کمک به مردم است.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری در خصوص ریاست دانشگاه آزاد گفت: ایشان به جای کیفیت بخشی با شعارهایی که دادند موجب برهم زدن سیستم دانشگاه و ایجاد مشکلاتی شده‌اند و سوال این است که چرا فتنه گران و فتنه زده شده‌ها در این دانشگاه جولان می‌دهند.

مشهدی عباسی همچنین معقتد است آقا زاده پروری مجددا در دانشگاه آزاد در حال رواج است.

وی رسیدگی شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به دانشگاه آزاد را خواستار شد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در تذکر دیگری به وزیر راه اظهار کرد: احداث کمربندی دماوند در منطقه گیلاوند ضرورت زیادی دارد چرا که موجب هدر رفتن وقت مردم می‌شود و از مسئولان وزارت راه می‌خواهیم احداث آن را به بخش خصوصی واگذار کند.

وی در پایان در تذکری به وزیر کشور پیگیری لغو امور مربوط به تقسیمات کشوری و ضرورت الحاق منطقه موشاء به شهر دماوند را خواستار شد.

انتهای پیام

کد N533676

وبگردی