آفتاب
دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران:

به دنبال بازگرداندن خاوری هستیم/ مرحوم خبره چهره صداوسیمایی نبود

به دنبال بازگرداندن خاوری هستیم/ مرحوم خبره چهره صداوسیمایی نبود

رئیس جمهور هم تاکید داشتند که جلسات شورای عالی فضای مجازی تشکیل شود ولی تاکنون برگزار نشده است و ما دنبال آن هستیم که به زودی تشکیل شود/

دادستان کل کشور گفت:‌ قوه قضاییه به دنبال آن است که هر چه زودتر او به دست عدالت سپرده و با او برخورد شود و ما به دنبال بازگرداندن وی به کشور هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم تشییع پیکر قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران در مورد شخصیت مرحوم ولی‌الله خبره گفت: او 30 سال جزو قضات عالی‌رتبه کشور بود که علاوه بر شان قضایی در مسائل کشور به ویژه امور اداری و مدیریتی هم صاحب نظر بودند.

دادستان کل کشور ادامه داد: جناب خبره بعد از دادستانی کرج در سازمان بازرسی مشغول به کار شدند و در سمت معاون و قائم مقام فعالیت داشتند. حقیقتا او یک چهره متعهد و دلسوز مردم و وفادار به انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن بودند.

رئیسی گفت: کارهای سختی که در سازمان نیاز به فرد جامع‌بین داشت به وی سپرده می‌شد و ایشان به نحو احسن پیگیری می‌کردند. همانگونه که از نام ایشان نمایان است او یک انسان متحبر بود.

وی اضافه کرد: او هیچ گاه یک چهره صداوسیمایی نبود و در بی‌نام و نشانی خدمت کرد که نقش اساسی و ممتازی در تحول سازمان در دو دهه اخیر داشتند.

رئیسی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره شورای عالی مجازی گفت: رئیس جمهور هم تاکید داشتند که این جلسات تشکیل شود ولی تاکنون برگزار نشده است و ما دنبال آن هستیم که به زودی تشکیل شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره پرونده خاوری بیان کرد: قوه قضاییه به دنبال آن است که هر چه زودتر او به دست عدالت سپرده و با او برخورد شود و ما به دنبال بازگرداندن ایشان به کشور هستیم.

 

کد N533469

وبگردی