آفتاب
افخم در پاسخ به ایلنا:

کمک‌های ایران به کوبانی دارویی و غذایی خواهد بود

کمک‌های ایران به کوبانی دارویی و غذایی خواهد بود

ائتلاف مبارزه با تروریسم و داعش هدف خود را در برخورد و مبارزه با داعش اعلام کرده اما آنچه شاهدیم این است که دست داعش برای تحرکات و انجام عملیات‌ها بازتر شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه ارسال کمک از سوی ایران به مردم کوبانی را شامل کمک‌های انسانی، دارویی، بهداشتی و غذایی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مرضیه افخم در نشست خبری خود با خبرنگاران که صبح امروز در وزارت امورخارجه برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره اینکه شما دیروز از کمک ایران به کوبانی خبر داده بودید این کمک‌ها شامل چه مواردی و از چه طریقی ارسال خواهد شد گفت: این کمک‌ها، کمک‌های انسانی، دارویی، بهداشتی و غذایی است.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل سرما اظهارکرد: در این شرایط آسیب پذیری مردم بالاست و ایران در حال آماده کردن این کمک‌ها برای کمک به مردم کوبانی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه شاهد بی‌تفاوتی و بی‌توجهی جامعه بین‌المللی و ائتلاف مبارزه با داعش در خصوص مردم این مناطق هستیم تاکید کرد: ائتلاف مبارزه با تروریسم و داعش هدف خود را در برخورد و مبارزه با داعش اعلام کرده اما آنچه شاهدیم این است که دست داعش برای تحرکات و انجام عملیات‌ها بازتر شده است.

کد N533419

وبگردی