آفتاب

بامعرفی خودم به عنوان دختر در شبکه های مجازی، پسرها را سرکار می گذاشتم!

بامعرفی خودم به عنوان دختر در شبکه های مجازی، پسرها را سرکار می گذاشتم!

جوان ۲۱ساله اي که به اتهام نشر اکاذيب و اطلاعات خصوصي يک شرکت توليدي توسط کارآگاهان پليس فتاي خراسان رضوي دستگير شده بود، وقتي با اتهام ديگري مانند اخاذي از پسران جوان رو به رو شد به تشريح ماجرا پرداخت

روزنامه خراسان نوشت:


جوان ۲۱ساله اي که به اتهام نشر اکاذيب و اطلاعات خصوصي يک شرکت توليدي توسط کارآگاهان پليس فتاي خراسان رضوي دستگير شده بود، وقتي با اتهام ديگري مانند اخاذي از پسران جوان رو به رو شد به تشريح ماجرا پرداخت و گفت: از دوران راهنمايي به رايانه علاقه‌مند شدم و به همين خاطر در رشته IT ادامه تحصيل دادم، اما به خاطر اين که پسر شلوغي بودم و مدام دست به کارهاي نابه هنجاري مي زدم نمي توانستم به درستي درس بخوانم و هميشه سعي مي کردم با تمسخر همکلاسي هايم موجبات خنده و سرگرمي ديگران را فراهم کنم. همين کارها باعث شد تا با نمرات ناپلئوني و با تجديدي هاي فراوان بتوانم تا ديپلم ادامه تحصيل بدهم. وقتي ديدم ديگر به درس علاقه اي ندارم راهي خدمت سربازي شدم و پس از پايان دوران سربازي به مشهد بازگشتم اما متأسفانه روحيه مسخره کردن و سر کار گذاشتن ديگران عادتم شده بود و من به هر شکلي مي خواستم خودم را با اين کارهاي بيهوده سرگرم کنم.



مدتي بعد در يک شرکت خصوصي مشغول کار شدم که در آن جا هم دست از اين کارها نکشيدم و با اطلاعاتي که در زمينه رايانه داشتم برخي موضوعات شرکت را با افزودن موارد دروغين منتشر مي کردم، ولي کارهاي خلاف من تنها به شرکت ختم نمي شد، شب ها هم که در منزل تنها بودم با جست و جو در فضاي مجازي عکس هاي زيبايي از دختران را ذخيره مي کردم و سپس با ايجاد صفحه هاي جعلي در شبکه هاي اجتماعي عکس دختري را به عنوان عکس خودم منتشر مي کردم تا بتوانم از اين طريق پسران را به بهانه ارتباط دوستي اينترنتي فريب بدهم. وقتي پسري از طريق اينترنت با من چت مي کرد از او مي خواستم تا مبالغي شارژ کارت تلفن همراه برايم ارسال کند که بتوانم با او صحبت کنم اما وقتي آن ها کارت شارژها را برايم مي فرستادند من شماره ام را عوض مي کردم و ديگر پاسخشان را نمي دادم.



اين گونه بود که موفق شدم تنها به خاطر سرگرمي و تفريح تعدادي از پسرها را سر کار بگذارم. در همين اثنا مدير شرکت متوجه انتشار مطالب دروغين شد و پس از اخراج، از من شکايت کرد اين در حالي بود که کارآگاهان پليس فتا هنگام بررسي رايانه ام متوجه تعداد زيادي از عکس هاي دختران جوان شدند و بدين ترتيب موضوع اخاذي من از پسران لو رفت. در حالي که من قصد نداشتم از آن ها اخاذي کنم و تنها مي خواستم با معرفي خودم به عنوان دختري زيبا که خواهان ارتباط عاشقانه است، آن ها را سر کار بگذارم و به سادگي آن ها بخندم.




کد N532833

وبگردی