آفتاب

دیدار مسئول جبهه دموکراتیک فلسطین با سفیر ایران در بیروت

دیدار مسئول جبهه دموکراتیک فلسطین با سفیر ایران در بیروت

صالح زیدان مسئول جبهه دموکراتیک فلسطین در راس هیاتی با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت با محمد فتحعلی سفیر کشورمان دیدار و در خصوص امور منطقه گفت‌وگو نمودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) هیات مذکور ضمن استقبال و تشکر از حمایتهای بی شائبه و همه جانبه ایران از قضیه فلسطین، به نقش اعلان همبستگی ملت های مختلف بخصوص ملت ایران با مردم مفاوم غزه در ثبت پیروزی نظامی و اخلاقی اخیر اشاره و ابراز خرسندی نمود که تلاش های حامیان رژیم صهیونیستی برای به حاشیه راندن قضیه فلسطین ناکام مانده و پرونده فلسطین بار دیگر به صدر اهتمامات بین المللی بازگشت.

صالح زیدان، وزیر اسبق فلسطینی همچنین با تبریک عید سعید قربان به دولت و مردم ایران، به روند روز افزون انزوای رژیم اشغالگرصهیونیستی نزد افکار عمومی جهان از جمله نخبگان علمی کشورهای غربی اشاره کرد و افزود: ملت فلسطین با مشاهده بیست سال مذاکره بی فایده تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم اشغالگر و پایبند نبودن طرف صهیونیستی به هیچ یک از معاهدات بین‌المللی ، به اهمیت وحدت ملی در رویارویی با دشمن پی برده و اکنون بر لزوم پیمودن همه راه‌های مقاومت تاکید دارد و پس از این با طرح های ظاهری آنها فریفته نخواهد شد.

وی افزود: انتظار مردم از گروههای سیاسی نیز این است که به هیچ وجه از پیگیری حقوق مسلم فلسطینی ها دست بر ندارند.

در این ملاقات طرفین همچنین بر مواردی همچون ضرورت تعمیق فرهنگ مقاومت همه جانبه ، لزوم همیاری همگانی تا پایان اشغال فلسطین، انسجام گروههای فلسطینی در هرگونه مذاکره و تصمیم گیری راجع به سرنوشت فلسطین تصریح نمودند.

در پایان این دیدار، سفیر جمهوری اسلامی ایران برای شهدای فلسطین رحمت بیکران، برای مجروحان فلسطین شفای عاجل و برای مردم بزرگ فلسطین پیروزی مستمر را از خداوند منان آرزو کرد.

انتهای پیام

کد N532771

وبگردی