آفتاب
با اشاره به نشست مشترک مجلس و دولت

قره سید رومیانی: مجلس و دولت در کنار یکدیگر می‌توانند کشور را توسعه دهند

قره سید رومیانی: مجلس و دولت در کنار یکدیگر می‌توانند کشور را توسعه دهند

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث اصلی در نشست مشترک مجلس و دولت مباحث اقتصادی بود اظهار کرد: دولت و مجلس در کنار یکدیگر می‌توانند مشکلات کشور را در حوزه‌های مختلف حل کنند.

میرهادی قره سید رومیانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به نشست مشترک امشب مجلس و دولت گفت: در راستای نشست‌های مشترک دولت و مجلس، نمایندگان مجلس امشب میزبان رییس جمهور و هیات همراه‌شان بودند.

وی ادامه داد: در این نشست روسای کمیسیون‌های اقتصادی، صنایع و معادن و عمران و همچنین یکی از نمایندگان خوزستان به ایراد سخن پرداختند که صحبت‌های‌شان درخصوص مسائل و مشکلات اقتصادی و بحران آب بود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خاطرنشان کرد: رییس بانک مرکزی و سخنگوی دولت نیز در این نشست صحبت کردند و برخی مسائل را برای نمایندگان توضیح دادند.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در این نشست گفت: آقای روحانی امشب خروج از رکود تورمی و حرکت به سمت بازار را مورد تاکید قرار دادند و درباره سفرهای بین‌المللی خود در چند هفته اخیر نیز توضیحاتی به نمایندگان ارائه دادند.

قره سید رومیانی ادامه داد: رییس جمهور گفتند که در این سفرها بسیاری از کشورها طالب سرمایه‌گذاری در ایران هستند و آمارهایی نیز از نرخ رشد اقتصادی ارائه کردند که در سال 91 این نرخ منفی 26 درصد، در سال 92 منفی 8 درصد و در سال 93، مثبت 6 درصد بوده است.

این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: روسای قوه مقننه و مجریه هر دو بر تعامل مجلس و دولت تاکید داشتند چرا که مجلس و دولت در کنار یکدیگر می‌توانند کشور را در حوزه های مختلف توسعه دهند.

انتهای پیام

کد N532751

وبگردی