آفتاب
تاجگردون در نشست مشترک دولت و مجلس:

دولت اقتصاد کشور را از سراشیبی سنگینی نجات داد

دولت اقتصاد کشور را از سراشیبی سنگینی نجات داد

عملکرد دولت و مجلس در کنترل شاخص‌ها و بهبود اصلاح مسیر اقتصاد کشور ارزشمند بوده و باید از مانع‌سازی در این مسیر اجتناب کرد/ افزایش قیمت‌ها نسبت به سال گذشته رشد کمتری داشته و با توجه به خشکسالی‌‌های اخیر انتظار می‌رود دولت توجه ویژه‌ای به حوزه کشاورزی داشته باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت اقتصاد کشور را از سراشیبی سنگینی نجات داد اما ما هنوز به طور کامل از این معضل رها نشده‌ایم، افزود: دولت باید ضمن توجه به بحث مسکن مهر نسبت به حل مسئله مالیات و بیمه این طرح توجه جدی داشته باشد.
به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، غلامرضا تاجگردون در نشست مشترک مجلس و دولت گفت: عملکرد دولت و مجلس در کنترل شاخص‌ها و بهبود اصلاح مسیر اقتصاد کشور ارزشمند بوده و باید از مانع‌سازی در این مسیر اجتناب کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس نهم با اشاره به اظهار خرسندی رئیس صندوق بین‌المللی پول از انضباط مالی و پولی در ایران که در پی همکاری دولت و مجلس به وجود آمده است، افزود: دولت اقتصاد کشور را از سراشیبی سنگینی نجات داد اما ما هنوز به طور کامل از این معضل رها نشده‌ایم و تنها مسیر را پیدا کرده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس نهم همچنین از رئیس جمهور و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خواست تا ضمن ارائه بودجه شفاف برای سال 94، سهم هر استان از بودجه را به صورت تفکیکی و کامل مشخص کند.

وی همچنین از دولت خواست تا ضمن توجه به بحث مسکن مهر نسبت به حل مسئله مالیات و بیمه این طرح توجه جدی داشته باشد.

تاجگردون با تشکر از خرید تضمینی محصولات کشاورزی توسط دولت، در عین حال با مقایسه قیمت‌های امسال با سال گذشته گفت: افزایش قیمت‌ها نسبت به سال گذشته رشد کمتری داشته و با توجه به خشکسالی‌‌های اخیر انتظار می‌رود دولت توجه ویژه‌ای به حوزه کشاورزی داشته باشد.

وی در ابتدای سخنانش از توجه دولت به انتقادات نشست گذشته قوای مجریه و مقننه درخصوص تخصیص بودجه عمرانی و اجرای تبصره 22 قانون بودجه قدردانی کرد و گفت: حل معضلات و مشکلاتی پیش‌آمده در نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کابینه دولت یازدهم خرسند‌کننده است.

کد N532748

وبگردی