آفتاب

منتجب‌نیا: «اعتماد ملی» برای انتخابات مجلس در کنار احزاب اصلاح‌طلب خواهد بود

منتجب‌نیا: «اعتماد ملی» برای انتخابات مجلس در کنار احزاب اصلاح‌طلب خواهد بود

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه حزب اعتماد ملی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مستقل عمل نکرده و در کنار احزاب اصلاح طلب خواهد بود، اظهار کرد: شرایط فعالیت رسمی حزب اعتماد ملی فراهم شده و فعالیت این حزب به صورت رسمی به زودی آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه به زودی جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی برگزار می‌شود، اظهار کرد: ما در این جلسه درصددیم براساس رای اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، نماینده این حزب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را انتخاب کنیم.

وی همچنین اظهار کرد: فعلا تصمیمی برای برگزاری انتخابات شورای مرکزی حزب نداریم اما تلاش می‌کنیم تا به این جلسات رسمیت ببخشیم. در ماه رمضان دو جلسه شورای مرکزی را برگزار کردیم و به زودی جلسه دیگری را نیز برگزار کرده و تصمیمات جدیدی درباره فعالیت حزب می‌گیریم.

وی در ادامه با بیان اینکه حزب اعتماد ملی برای انتخابات مجلس در کنار سایر احزاب اصلاح طلب عمل می کند افزود: تاکید ما این است که جبهه اصلاحات با وحدت به انتخابات وارد شود. به حمدالله تاکنون اتحاد اصلاح طلبان خوب بوده و روند وحدت نیز به خوبی پیش می‌رود. امیدواریم هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم سازوکار اتحاد اصلاح طلبان بهتر شده تا اصلاحات با قدرت در انتخابات وارد شود.

منتجب نیا همچنین با اشاره به نامه مجمع روحانیون به امضای سید محمد خاتمی به مقام معظم رهبری اظهار کرد: این اقدام بسیار به جا و مناسب بود. البته آقای مطهری گفته اند که عده ای اجازه نداده‌اند خاتمی به دیدار رهبری برود که من در جریان جزییات این مساله نیستم اما هرگونه سنگ اندازی برای ایجاد وحدت در کشور به ضرر نظام خواهد بود. اصلاح طلبان نیز در درون نظام هستند و سال‌های سال است که به نظام خدمت می‌کنند و اگر خطری برای کشور پیش بیاید اگر نگوییم پیشتاز هستند حداقل در کنار سایر نیروها از کشور و نظام دفاع می‌کنند.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در پایان با بیان اینکه نباید میان نیروهای سیاسی کشور خط‌کشی انجام داد، خاطرنشان کرد: برای حفظ وحدت کشور باید همه نیروهای سیاسی را در کنار یکدیگر حفظ کرد.

انتهای پیام

کد N531511

وبگردی