آفتاب
مقاومت اسلامی عصائت اهل الحق عراق:

هدف حملات اشتباهی به دست آوردن بهانه برای اقدام زمینی در عراق است

هدف حملات اشتباهی به دست آوردن بهانه برای اقدام زمینی در عراق است

سخنگوی مقاومت اسلامی عراق با اشاره به حمله جنگنده های ائتلاف تحت هدایت آمریکا به بازاری در الانبار و کشتن غیر نظامیان هدف این اقدامات را به دست آوردن بهانه برای ورود به جنگ زمینی در عراق دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه السومریه، نعیم العبودی سخنگوی دفتر سیاسی مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق گفت: حمله به بازار مردمی در هیت از سوی جنگنده های ائتلاف بین المللی را نمی توان جزو اشتباهات حملات هوایی دانست.

وی ضمن محکوم کردن این حملات به غیرنظامیان بی گناه تاکید کرد: این نشان دهنده حجم توطئه های آمریکا برای طولانی کردن مدت جنگ و تحقق اهداف معین در عراق است. این حملات با هدف حمایت از تکفیری های داعش و به دست آوردن بهانه برای اعزام نیروی زمینی به عراق و اینکه حملات هوایی به تنهایی کارساز نیست، است.

العبودی افزود: حملات هوایی ائتلاف پیشروی های نیروهای امنیتی عراق را کند کرده است و فضای لازم را برای تحرکات داعش زیر نگاه جنگنده های آمریکایی که اقدام خاصی برای شکستن محاصره نظامیان محاصره شده عراقی در الصقلاویه، السجر و دیگر مناطق انجام نداده اند باز کرده است

وی بیان کرد: دولت عراق و مجلس عراق باید موضع قوی و کوبنده در قبال این حملات نمایشی که دستاوردی نداشته است اتخاذ کنند زیرا این حملات فقط به زیان ارتش و نیروهای امنیتی و به سود تروریسم است.

العبودی اعلام کرد: ملت عراق در قبال این طرحها دست بسته باقی نمی ماند زیرا این حملات دستاوردهای نیروهای امنیتی مورد حمایت مقاومت اسلامی را تحت الشعاع قرار داده است.

کد N531105

وبگردی